לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

חיתום אלמנטרי הוא אחת הפעולות הבסיסיות בכל חברת ביטוח. מהות הפעולה היא מעבר על הבקשות המתקבלות לביטוחים, בחינה מדוקדקת האם הביטוח הספציפי כדאי מבחינת החברה ובאילו תנאים, וקבלת ההחלטה האם וכיצד לבטח. אנשי המקצוע שאחראיים על תחום פעילות זה נקראים חתמים, והם נהנים גם מעבודה בחברה גדולה, גם מיציבות תעסוקתית, גם מסביבת עבודה מטפחת ומוצלחת, גם משעות עבודה נוחות כולל אפשרות לעבוד במשרת אם (כך שאחר הצהריים נשאר פנוי, מרכיב משמעותי בחיים עם איכות הן להורים והן למי שעדיין אין לו ילדים) וגם משכר מכובד מאוד כבר בתחילת הדרך.

סיבה נוספת לאטרקטיביות של תחום תעסוקה זה היא העובדה שאין צורך בידע מוקדם או ביכולות ספציפיות - כל אחת וכל אחד יכולים להיות חתם או חתמת. הדרך למקצוע מתגמל זה עוברת בקורס חיתום ויישוב תביעות בביטוח אלמנטרי במכללת אורין שפלטר. אורך הקורס הוא כ-15 חודשים, הלימודים הם חד שבועיים ובסופם אין מבחן חיצוני אלא רק מבחן פנימי של המכללה. כאמור אין תנאי קבלה לקורס, וגם מי שאין לו כל זיקה לתחום יכול להתחיל לעבוד ולהתפרנס היטב תוך כשנה, וזאת בזכות הניסיון העשיר של צוות ההוראה באורין שפלטר שמבטיח שכל התלמידים יפיקו את מלוא התועלת מהלימודים. בנוסף יש למכללה חברת השמה פרטית, ולה הסכמים בלעדיים עם כל חברות הביטוח הגדולות בישראל (מנורה, כלל, הראל, מגדל, הכשרה, אליהו, פסגות ועוד), והמשתתפים בקורס יכולים להגיע לראיונות עבודה עוד לפני השלמת הלימודים.

הנושאים בקורס חיתום אלמנטרי כוללים ביטוחי דירות, ביטוחי רכב, ביטוחים עסקיים, סיקור סיכונים, חבויות ועוד. במהלך הלימודים מושם דגש רב על הפן המעשי של עבודת החתמים, מבוצעות סימולציות מגוונות וכמו כן מתורגלת העבודה בתוכנות שבהן משתמשות כל חברות הביטוח.

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.