לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

ביטוחים אלמנטריים - קטגוריה שכוללת את ביטוחי הרכב, ביטוחי הדירות, ביטוחי נסיעות לחו"ל, ביטוחי תאונות אישיות ועוד - הם הבסיס לפעולתן של חברות הביטוח, שמציעות שני סוגי משרות רלוונטיות: חתמים וסוכני ביטוח אלמנטריים.

חתמים הם אלה שעוברים על הבקשות לפוליסות ביטוח אלמנטרי ומחליטים האם חברת הביטוח תקבל את הבקשה, ואם כן באילו תנאים (בחלק מהמקרים ישנן החרגות, לעתים נקבעים תנאים מסוימים שרק קיומם מאפשר הפעלת הפוליסה וישנה כמובן גם סוגיית הפרמיה). סוכני ביטוח אלמנטריים הם אלה אשר מתאימים ללקוחות את הביטוחים האופטימליים עבורם בהתאם לצרכים הספציפיים של כל לקוח. הן חתמים והן סוכני ביטוח נהנים מסביבת עבודה מטפחת ומוצלחת, משכר נאה ואפילו גבוה ככל שהם צוברים ניסיון ומתעסוקה יציבה בחברה גדולה. את תפקידי החתמים ניתן למלא גם בתנאי משרת אם, כך שאחר הצהריים נותר פנוי לאורך כל השבוע (יתרון גם לאבות ואפילו למי שעדיין אין לו ילדים), ואילו עבור סוכני ביטוח אלמנטריים אופציה נוספת לצד העבודה בחברת ביטוח היא הקמת עסק עצמאי (שמטבעו עשוי להניב הכנסות גבוהות במיוחד).

במכללת אורין שפלטר ניתן לבחור בין קורס חיתום ביטוח אלמנטרי לבין מסלול לימודי ביטוח אלמנטרי - הקורס נועד להכשיר חתמים ונמשך כ-15 חודשים במתכונת של מפגש חד שבועי, ואילו המסלול השני כולל 6 קורסים שמהווים הכנה אופטימלית לבחינות משרד האוצר והרשות לניירות ערך בדרך לקבלת רישיון סוכן ביטוח אלמנטרי. את המסלול ניתן להשלים תוך שנה וחצי עד שנתיים, כשהגורם המכריע הוא קצב הלימוד האישי של כל תלמיד.

כל הקורסים מועברים על-ידי מרצים בעלי ניסיון רב בהוראה וישנה הקפדה על ליווי אישי לכל תלמיד ותלמידה ובפרט שימת דגש על חיזוק התלמידים בנושאים בהם הם מתקשים. בהתאם כל אחד יכול ללמוד בקורס חיתום ביטוח אלמנטרי או במסלול המוביל לרישיון סוכן ביטוח, גם ללא כל ידע מוקדם.

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.