לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

למידע עבור לימודים בתחום הכלכלה והפיננסיים צרו עימנו קשר: 074-757-9813

היופי הגדול בתחום הנדל"ן הוא שכל אחד יכול לעסוק בו. כדי להיכנס לתחום צריך תעודה אותה קל יחסית להשיג, ולהתחיל להפגין ידע וכישורים על מנת למכור דירות ולהשיג עמלות גבוהות. חשוב לדעת היכן לקחת קורס נדל"ן ואיך להשיג את הידע בצורה הטובה ביותר. מכללת אורין שפלטר היא המכללה המקצועית הטובה ביותר בישראל בתחום הכלכלה והיא מעניקה לסטודנטים שלה גם קורס בנושא נדל"ן העוזר ללמוד את רזי העסק ואת כל הצדדים השונים שלו, כולל התעסקויות פיננסיות ולוגיסטיות, אשר יכולות מאוד להועיל לסוכן הנדל"ן ולהקל מאוד על הלקוחות שלו.

קורסים בביטוח

באורין שפלטר מלמדים מיטב המרצים בארץ, והשירות לסטודנט הוא ברמה גבוהה.

לימודי נדל"ן הם בסיס איתן לקריירה בתחום מניב זה ומתאימים גם למי שרוצה ליהנות מתחביב שמוביל גם לרווחים כספיים. במכללת אורין שפלטר מוצעים שני קורסים משתלמים: הכנה לבחינה שעורך משרד המשפטים בדרך למתן רישיון תיווך במקרקעין וקורס יזמות בנדל"ן.

קורס הכנה למבחן המתווכים הוא בהיקף של 32 שעות לימוד אקדמיות (6 מפגשים). חומר הלימוד כולל את כל החוקים שידיעתם הכרחית על-מנת לעבור את הבחינה וכדי לעבוד כמתווכי נדל"ן מבלי לבצע עבירות. ביניהם: חוק הגנת הצרכן, חוק מיסוי מקרקעין, חוק החוזים, חוק שמאי מקרקעין, חוק המכר, חוק העונשין, חוק התכנון והבנייה ועוד. הלימודים כוללים גם פתרון מבחנים רבים ותרגולים מגוונים כדי להבטיח שכל משתתפי הקורס יגיעו למבחן לקבלת הרישיון המבוקש כשהם מוכנים באופן מושלם ובנוסף בטוחים ביכולות שלהם. לשם כך נבנה גם אתר אינטרנט ייעודי ובו סימולטור מבחנים. בהתאם אחוזי ההצלחה של בוגרי אורין שפלטר גבוהים במיוחד ולמי שנכשל בבחינה ישנה האפשרות לחזור על הקורס בחינם.

עוד קורס נדל"ן במכללה מיועד למי שרוצים לעסוק ביזמות בתחום או להשקיע בו באופן מושכל, על סמך ידע עדכני ורחב היקף וכלים חיוניים. לימודי יזמות נדל"ן מורכבים מ-25 מפגשים של 5 שעות אקדמיות (בתדירות של מפגש אחד בשבוע), מפגשי שטח יקרי ערך, וובינר מעצים ופרויקט גמר שמאפשר לתלמידים להביא לידי ביטוי את כל החומר שלמדו ולהתנסות בעבודה בתנאי אמת. בוגרי לימודי נדל"ן אלה יכולים ליזום מגוון רחב של עסקאות ובהן רכישת דירות לצורך מכירתן ברווח תוך זמן קצר, איתור קרקעות שבטווח הארוך יופשרו לבנייה, התחדשות עירונית, השבחת נכסים ועוד. צוות המרצים בקורס יזמות נדל"ן הוא בעל ניסיון רב בהוראה ובנוסף מקבלים התלמידים גישה לאתר אינטרנט ובו תכנים מצולמים וספר לימוד רחב היקף כולל חומרי עזר חשובים.

 

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.