לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

נדלן ושוק ההון הם תחומים רבי אפשרויות ובעיקר מספקים הזדמנויות מצוינות לכל מי שמחפש קריירה מרתקת ומספקת. מכללת אורין שפלטר מציעה מגוון רחב של קורסים שמכשירים נשות ואנשי מקצוע לתחומים הנ"ל ובפרט קורס יזמות בנדלן וקורס הכנה למבחן לקבלת רישיון תיווך במקרקעין.

קורס ההכנה למבחן המתווכים של משרד המשפטים מורכב מ-6 מפגשים (32 שעות). חומר הלימודים כולל את כל החוקים שחובה לדעת, הן כדי להצליח במבחן והן כדי לעבוד כמתווכים באופן מיטבי: חוק מקרקעי ישראל, חוק המכר, חוק החוזים, חוק התכנון והבנייה, חוק הגנת הצרכן, חוק רישוי עסקים, חוק מיסוי מקרקעין ועוד. משתתפי הקורס מקבלים גישה לאתר אינטרנט שמלווה את הלימודים וכולל סימולטור מבחנים, ובנוסף מתבצעים תרגולים רבים כולל של בחינות עבר, כך שכל תלמיד וכל תלמידה יגיעו לבחינה כשהם מוכנים במלוא מאת האחוזים. מי שלא מצליח לעבור את המבחן יכול לחזור על הלימודים ללא תשלום.

אופציה נוספת של לימודי נדלן ושוק ההון היא כאמור קורס יזמות. קורס זה הוא בהיקף של 125 שעות אקדמיות (25 מפגשים של 5 שעות כל אחד) וכולל גם וובינר, מפגשי שטח רבי תועלת ופרויקט גמר שלצורך ביצועו זוכים התלמידים בהכוונה והדרכה של איגוד הנדל"ן הישראלי. כמו כן מבוצעות במהלך הקורס סימולציות רבות שהופכות אותו לפרקטי להפליא ומאפשרות לבוגרות ולבוגרים לצאת לדרך כשהם מצוידים בכל הידע והכלים הנדרשים להצלחה. הנושאים הנלמדים בקורס זה מגוונים מאוד וכוללים בין השאר סוגיות מיסוי בעולם הנדלן, התחדשות עירונית, איתור קרקעות שמיועדות להפשרה, זיהוי אזורים שבהם כדאי להשקיע, חישובי תשואות, היכרות עם שוק ההון בדרך למימון אופטימלי של כל עסקת נדלן, תמחור עסקאות ועוד ועוד.

בכל הקורסים במסגרת לימודי נדלן ושוק ההון באורין שפלטר צוות מרצים בעל ניסיון רב בהוראה וכל תלמיד זוכה לליווי אישי ותמיכה מלאה.

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.