לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

גולשים יקרים, קורס השקעות נדל"ן מומלץ מתקיים בסניף ת"א או בדיגיטל. אם אתם מעדיפים ללמוד באזור חיפה, אנחנו מזמינים אתכם להירשם לקורס הדיגיטלי שלנו וללמוד במקום ובזמן הנוח לכם ביותר. לפרטים מלאים על קורס השקעות נדל"ן, אנא לחצו כאן או השאירו פרטיכם בדף יצירת הקשר ונשוב אליכם בהקדם.

חיפה היא אחת מהערים המרכזיות במדינת ישראל, המהווה כר פורה עבור תחום הנדל״ן. בעיר עצמה יש את כל התנאים המתאימים עבור השקעות פרטיות ויזמות נדל"ן. בהתאם לכך,הביקוש לאנשי מקצועי בתחום נמצא כל הזמן במגמת עלייה.


מכללת אורין שפלטר, מציעה שני קורסים עבור אלה המעוניינים למנף את ההזדמנויות הרבות הקיימות בעיר. קורס אחד הינו קורס בסיסי בהשקעות נדל"ן, והקורס השני מכין אתכם למבחן מטעם רשם המתווכים.


לימודי נדל״ן, מתאימים עבור כל מי שמעוניין לפתח קריירה בתחום או עבור אנשים פרטיים, שמעוניינים לרכוש נכס במחיר נמוך ממחיר השוק. משתתפי הקורס נחשפים לקשת רחבה של נושאים בתחום הנדל״ן, לרבות זיהוי אזורים שבהם מומלץ להשקיע, איתור של קרקעות שעתידות לעבור הפשרה, כל נושא המימון של עסקאות נדל"ן, תחום ההתחדשות העירונית, אופן חישוב התשואות בעולם הנדל״ן, בניית אסטרטגיה נכונה להשקעה, אופן תמחור עסקאות ועוד.

 

לימודי נדלן חיפה

ללמוד נדל״ן במכללת אורין שפלטר


מעבר לידע התיאורטי, קורס השקעות נדלן שם דגש על האספקטים המעשיים. בהתאם לכך, במהלך הלימודים תרכשו כלים מעשיים לביצוע עסקאות נדל"ן בפועל. באופן זה, בוגרי הקורס יכולים ליישם את הידע שלהם מיד בתום הלימודים. משך הקורס הינו כשישה חודשים, כאשר במהלך תקופה זו למשתתפים יש גישה חופשית לכל חומרי הקורס, לרבות, הרצאות מצולמות, ספרי לימוד, דוגמאות לחוזי נדל״ן וחומרים רבים נוספים.

ללמוד תיווך במכללת אורין שפלטר


קורס תיווך נדל"ן מכין אתכם בצורה מלאה לבחינה עבור רשם המתווכים, לצורך קבלת רישיון תיווך במקרקעין. הקורס מורכב משישה מפגשים, סך הכל שלושים ושניים שעות לימוד. משתתפי הקורס זוכים להכנה תיאורטית ופרקטית מקיפה לבחינה, והרוב המוחלט עוברים את הבחינה בהצלחה יתרה.

 

מעוניינים לשמוע פרטים נוספים? פנו אלינו עוד היום אל יועצי הלימודים של המכללה.

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.