לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

למידע עבור לימודים בתחום הכלכלה והפיננסים צרו עימנו קשר: 074-757-9813

שוק הנדל"ן בישראל נמצא בעליית מחירים מתמדת בשנים האחרונות ונראה שקשה יותר ויותר למצוא דירות לקנייה, כך שאנשים רבים נאלצים להתפשר או על מחיר, או על מיקום, או על דירות ישנות במקום חדשות. יש המון כלים למציאת דירות, כולל באינטרנט, אך כאשר מדובר בחיפוש אחרי דירה לקנייה אנשים נוטים להיות יותר סקפטיים מול מוכרים ברשת, והעדיפות היא לעבוד עם סוכן נדל"ן איכותי שיובל לקנייה הנכונה. יש לא מעט אנשים שעוסקים כיום בשוק הנדל"ן הרווחי, אם כי כדי להתבלט ולהצליח בו, צריך ללמוד במקום הנכון.

קורסים בביטוח

בחיפוש אחר לימודי נדלן בצפון ניתן לראות שמכללת אורין שפלטר מציעה קורס איכותי, עם תוכן פרקטי ואנשי מקצוע מהמעלה הראשונה, אשר מעבירים את החומר. הקורס הוא מכוון מטרה ובסופו קל מאוד להתחיל להצליח בעבודה.

נדלן הוא תחום עיסוק מתגמל מאוד, גם בהיבט הכספי וגם מבחינות אחרות. הבסיס להצלחה בעולם מורכב זה הוא לימודים, ומכללת אוריט שפלטר מציעה לתושבי הצפון לימודי נדלן הן בחיפה והן בכרמיאל.

אופציה אחת של לימודי נדלן בצפון היא קורס הכנה למבחן לקבלת רישיון לתיווך במקרקעין. קורס זה מורכב מ-6 מפגשים (32 שעות אקדמיות) וכולל התעמקות בכל החוקים הרלוונטיים אשר עליהם נבחנים: חוק המתווכים, חוק החוזים, חוק מקרקעי ישראל, חוק התכנון והבנייה, חוק שמאי מקרקעין, חוק הגנת הצרכן, חוק הגנת הדייר, חוק רישוי עסקים, חוק הירושה ועוד. עוד כוללים הלימודים תרגולי מבחנים בשלל שיטות, וזאת במטרה להבטיח הכנה אופטימלית לכל משתתפי הקורס. כמו כן ישנו אתר אינטרנט ייעודי לקורס זה שבו סימולטור מבחנים. הניסיון הרב של צוות המרצים בהוראה ובהכנה למבחן מוביל לאחוזי הצלחה גבוהים במיוחד, ומי שלא עובר את הבחינה זכאי לחזור על הקורס בחינם.

אופציה נוספת של לימודי נדלן בצפון הארץ היא קורס יזמות. קורס זה מיועד הן למי שמחפש קריירה בתחום הנדלן והן למי שמבקש לאמץ תחביב שמספק לא רק נחת ועניין אלא גם הכנסות גבוהות. במסגרת לימודי נדלן אלה מקבלים המשתתפים ידע וכלים בנושאים כמו איתור אזורים שבהם כדאי להשקיע, ניהול משא ומתן, מימון יזמות נדלן, תמחור עסקאות, חישובי תשואות, הפשרת קרקעות, התחדשות עירונית ועוד. הלימודים נפרסים על פני כחצי שנה במתכונת של מפגש שבועי אחד (5 שעות לימוד), וכוללים גם מפגשי שטח מעשירים, וובינר, סימולציות מעשיות רבות ופרויקט גמר שמבוצע תחת הדרכה צמודה של צוות המכללה ושל איגוד הנדלן הישראלי. גם לקורס זה אתר אינטרנט ייעודי ובו בין השאר צילומים של כל השיעורים כך שניתן לחזור על התכנים ולהתעמק בהם, וכן ספר לימוד מקיף שכולל גם חומרי עזר יקרי ערך.

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.