לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

עולם הנדל"ן הפך בשנים האחרונות למרתק מאוד ולתחום עיסוק מבוקש, בעיקר בזכות האפשרות להגיע לרמת הכנסה כספית גבוהה במיוחד. במכללת אורין שפלטר תוכלו לרכוש ידע וכלים שיהפכו אתכם למומחים ויאפשרו לכם לעסוק בתיווך נדל"ן או ביזמות בתחום.

אופציה אחת של לימודי נדל"ן היא קורס יזמות. תוכנית הלימודים נבנתה על-ידי יזמים בעלי ניסיון עשיר ומגוון בפעילות עסקית ומועברת על-ידי מרצים בעלי ניסיון רב בהוראה. התוצאה: קורס אפקטיבי להפליא שמצליח תוך זמן קצר (כחצי שנה, מפגשים בתדירות של אחת לשבוע) להכשיר את הדור הבא של יזמי הנדל"ן בארץ. במסגרת לימודים אלה מושם דגש משמעותי על התנסויות מעשיות, והם כוללים סימולציות מורכבות, מפגשי שטח וביצוע פרויקט גמר בליווי של איגוד הנדל"ן הישראלי. המשתתפים בקורס יכולים להיעזר גם באתר ייעודי, שבו ניתן לצפות בכל השיעורים מצולמים ולחזור על התכנים שנלמדו, ובספר לימוד רחב היקף שכולל בין השאר גם טבלאות נתונים וחוזים משפטיים רלוונטיים. תוכנית הלימודים כוללת בין השאר נושאים כגון איתור קרקעות שיופשרו לבנייה, התחדשות עירונית, תמחור עסקאות נדל"ן, חישובי תשואות, מימון יזמות, סוגי נכסים ועוד.

אופציה שנייה של לימודי נדל"ן באורין שפלטר היא קורס הכנה אפקטיבי למבחן שעורך משרד המשפטים למבקשים רישיון תיווך במקרקעין. היקף הקורס 32 שעות לימוד אקדמיות והוא כולל מגוון תרגולים בשיטות שונות של מבחנים שונים, כך שכל תלמיד וכל תלמידה מגיעים למבחן של רשם המתווכים כשהם מוכנים באופן אופטימלי. אחוזי ההצלחה של בוגרי אורין שפלטר במבחן הרישוי לתיווך במקרקעין גבוהים במיוחד, ומי שלא עובר את הבחינה זכאי לחזור על הקורס בחינם. תוכנית הלימודים כוללת את כל החוקים הרלוונטיים למתווכי נדל"ן, עיסוק שמעניק שכר נאה מאוד.

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.