לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

נדל"ן הוא תחום שמעניק אפשרויות רבות מאוד, גם למי שמחפש קריירה מתגמלת וגם למי שמבקש ליהנות מתחביב שמספק הן נחת והן רווחים כספיים. נדל"ן הוא גם עולם מרתק, אבל במקביל יש בו לא מעט מוקשים, ועל כן חשוב להתנהל בו באופן מושכל, לזהות את הסכנות, לאתר את ההזדמנויות האמיתיות ולממש אותן בדרך הטובה ביותר האפשרית. לשם כך יצרה מכללת אורין שפלטר את קורס יזמות נדל"ן - תוכנית לימודים שמורכבת מ-25 שיעורים (5 שעות כל אחד), מפגשי שטח, הכירות ולמידה מעשית להתנהלות מול אנשי המקצוע השונים באופן חכם, חברות ניהול ואחזקה, שיפוצניקים, מתווכים. וובינר ופרויקט גמר שמבוצע בליווי איגוד הנדל"ן הישראלי. בוגרות ובוגרי קורס זה, שנפרס על פני כחצי שנה, יכולים לצאת לדרך מיד בסיומו כשהם יודעים שהידע והכלים שקיבלו מאפשרים להם למצות את הפוטנציאל של יזמות נדל"ן מכל הסוגים: רכישת דירות על-מנת למכור אותן תוך זמן קצר ברווח נאה, הובלת פרויקטים בתחום ההתחדשות העירונית (תמ"א 38), השבחת נכסים על-מנת לזכות בתשואות גבוהות, איתור קרקעות שמיועדות בטווח הארוך להפשרה ופעולות אחרות.

לימודי יזמות בנדל"ן מועברים על-ידי צוות מרצים בעלי ניסיון רב בהוראה ובהכשרת יזמי נדל"ן. לרשות התלמידים עומד גם אתר אינטרנט ייעודי, שבו צילומים של כל השיעורים לטובת חזרה והטמעה מיטבית של כל החומר וכן חומרים נוספים. עוד חומר עזר נמצא בספר לימוד יסודי ומקיף שמקבל כל משתתף בקורס. הספר כולל גם טבלאות שבעזרתן מבוצעים חישובי כדאיות שונים בתחום הנדל"ן, דוגמאות למסמכים משפטיים רלוונטיים ועוד.

קורס יזמות נדל"ן שם דגש רב על תרגול החומר הנלמד - בין אם בסימולציות, כולל כאלה מורכבות במיוחד, בין אם במפגשי שטח מעשירים ובין אם בפרויקט הגמר שמדמה יזמות בתנאי אמת. הנושאים שבהם עוסק הקורס מגוונים מאוד, וביניהם: אסטרטגיות השקעה, מימון יזמות נדל"ן, ניהול משא ומתן, תמחור, חישוב תשואות וזיהוי אזורים שבהם כדאי לפעול.

 
 
© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.