לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

למידע עבור לימודים בתחום הכלכלה והפיננסים צרו עימנו קשר: 074-757-9813

החלום הרטוב של כל יזם צעיר הוא להשיג את האקזיט הגדול ולהתעשר מאותו סטארטאפ ששינה את העולם. ברחבי העולם נפתחים כל יום עשרות עסקים שרובם כושלים, אך בחלקם הקטן אנשים עושים הרבה כסף. בהרבה מקרים, היזמים הצעירים פשוט לא מבינים מה מחפשים המשקיעים הגדולים, ולא מצליחים להרשים אותם מפני שהם מתעסקים בדברים הלא נכונים. כדי להצליח בלימודי יזמות צריך ללמוד במקום הנכון.

קורסים בביטוח

במכללת אורין שפלטר מציעים לימודי יזמות באינטרנט אשר יתנו לאנשים את הכלים על מנת להתמודד בעולם הפרוץ הזה. המכללה מציעה קורסים מכל מיני סוגים, עם אנשי מקצוע מנוסים, אשר מעבירים ידע בצורה נכונה ופרקטית, כדי לעזור לאנשים להבין את כל הפרמטרים השונים של יזמות בדרך להצלחה.

האינטרנט שינה את החיים של כולנו, ובאופן טבעי גם בתחום הלימודים הוא מרחיב את האפשרויות שלנו. מכללת אורין שפלטר, המוסד המוביל בתחום לימודי היזמות (ובתחומים אחרים כגון לימודי השקעות, הכשרת עובדי ביטוח ופיננסים ועוד), מנצל את האפשרויות שטמונות באינטרנט ומבטיח לכל תלמיד ולכל תלמידה ליהנות ממקסימום תועלת במסגרת כל קורס בזכות אתרים ייעודיים שמלווים את הלימודים ומשלימים את ההרצאות וההתנסויות המעשיות.

עבור האתר של קורס יזמות נדל"ן של המכללה צולמו כל השיעורים, והתלמידים נהנים מגישה חופשית אליהם בכל זמן שירצו. בדרך זו ניתן לחזור על השיעורים, להתעמק בתכנים היותר מורכבים ולהבין באופן מושלם כל נושא. בנוסף כוללים לימודי יזמות באינטרנט כלי עבודה שאותם לומדים בשיעורים הפרונטליים. המשתתפים בקורס מקבלים גם ספר לימוד יסודי ומקיף שבו גם טבלאות המשמשות לחישובים שנדרשים בעולם הנדל"ן ודוגמאות להסכמים משפטיים רלוונטיים. השיעורים עצמם מועברים על-ידי מרצים בעלי ניסיון עשיר בהוראה בתחום היזמות, ובמסגרתם מתבצעות סימולציות שונות, מפשוטות יחסית ועד מורכבות מאוד, וזאת במטרה להכין את התלמידים לפעילות מעשית כיזמי נדל"ן. לימודי היזמות כוללים גם פרויקט גמר, שמתבצע תחת הדרכה צמודה של אנשי האיגוד הישראלי לנדל"ן.

בוגרות ובוגרי לימודי יזמות באורין שפלטר יכולים לצאת לדרך מיד בתום הלימודים, כשהם מצוידים במיטב הכלים העדכניים וכן בידע רחב היקף בכל הנוגע להובלת פרויקטים, השבחת נכסים, מימוש מהיר של השקעות, השקעות לטווח ארוך כולל בקרקעות שיופשרו בעתיד לבנייה, ועוד. נושאי הלימוד בקורס: בניית אסטרטגיות השקעה, איתור אזורים שכדאי להשקיע בהם, חישובי תשואות בתחום הנדל"ן, ניהול משא ומתן, סוגיות מיסוי, מימון רכישות והשקעות בנדל"ן, שיווק בתחום הנדל"ן, סוגי נכסים, תמחור, תכנון אסטרטגיות השקעה, נדל"ן בינלאומי, יצירת צוותים להשקעות בנדל"ן ועוד.

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.