לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

הטכנולוגיות החדשות שצצות מדי יום משנות את העולם ואת החיים של כולנו, ובאופן טבעי משפיעות במידה ניכרת גם על תחום הנדל"ן. במכללת אורין שפלטר תוכלו ללמוד בקורס מקיף ועדכני שיקנה לכם ידע נרחב לגבי ניצול הטכנולוגיות בעולם הבנייה המודרני ולגבי ייזום נדל"ן באופן כללי - קורס שמאפשר לבוגריו להפוך ליזמי נדל"ן מובילים.

לימודי יזמות נדל"ן באורין שפלטר נמשכים כחצי שנה, וכוללים 25 מפגשים בני 5 שעות כל אחד (במתכונת של מפגש אחת לשבוע), וובינר, מפגשי שטח חשובים ופרויקט גמר שאותו מבצעים התלמידים עם ליווי ועזרה מצד איגוד הנדל"ן הישראלי. במהלך כל הלימודים מושם דגש רב הן על הפן התיאורטי והן על הפן המעשי, כשבין השאר מבוצעות סימולציות בדרגות מורכבות שונות כדי להכין את המשתתפות והמשתתפים בקורס למציאות ולפעילות מעשית מסוגים שונים - השבחת נכסים, הובלת פרויקטים למגורים, רכישת דירות ומכירתן כעבור זמן קצר ברווח נאה, איתור קרקעות שיש סיכוי ריאלי שיופשרו בטווח הקרוב או הרחוק, תמ"א 38 ועוד.

לצוות ההוראה של הקורס ניסיון רב לא "רק" בעולם הנדל"ן אלא גם בהעברת ידע רחב היקף, מתן כלים עכשוויים והכשרת בוגרים שיהפכו ליזמי נדל"ן בעלי יכולות גבוהות. בנוסף מקבלים משתתפי הקורס גישה לאתר אינטרנט שהוקם במיוחד ללימודים אלה, ושבין השאר מאפשר צפייה בשיעורים (אשר צולמו כדי שניתן יהיה לחזור עליהם בבית ולהטמיע טוב יותר את התכנים השונים). כמו כן מקבלים התלמידים ספר מקיף שבו גם חומרי לימוד וגם טבלאות שנדרשות לצורך חישובים בתחום הנדל"ן, דוגמאות לחוזים משפטיים ועוד. נושאי הלימוד בלימודי היזמות של אורין שפלטר: סוגי נדל"ן שונים (מניב, יזמי, פרטי, מסחרי ועוד), הפשרת קרקעות, התחדשות עירונית, סוגיות בתחום מיסוי הנדל"ן, חישובי תשואות, תמחור עסקאות, מימון יוזמות נדל"ן ועוד תכנים רבים אחרים.

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.