לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

עולם העסקים של המאה ה-21 מציע מגוון שלל אפשרויות לכל מי שרוצה להביא לידי ביטוי את הכישורים שלו ולזכות בתמורה גבוהה במיוחד. אופציה אחת שכדאי לשקול היא יזמות נדל"ן, שמתפתח בקצב מואץ הן בארץ והן בעולם, ומציע מגוון הולך ומתרחב של הזדמנויות. במכללת אורין שפלטר מתקיים קורס יזמות נדל"ן שכולל את כל המרכיבים הבסיסיים של לימודי יזמות עסקית בהתאמה לעולם המרתק של הנדל"ן - המשתתפים בקורס, שנמשך כחצי שנה, יכולים לצאת לדרך מיד בסיומו ולעסוק בייזום נדל"ן מסוגים שונים: רכישת דירות ומכירתן ברווח תוך זמן קצר, השבחת נכסים, איתור קרקעות שמיועדות להפשרה (בין אם בטווח הקצר ובין אם בטווח הארוך), תמ"א 38, הובלת פרויקטים למגורים ועוד. הלימודים מתאימים גם למי שעבורם נדל"ן הוא תחביב, והרצון הוא למנף את היכולות והידע לטובת השקעות שיניבו תשואות גבוהות.

הדגש העיקרי בלימודי היזמות במכללת אורין שפלטר הוא על שילוב מושכל בין ידע תיאורטי להתנסויות פרקטיות. לשם כך כולל הקורס גם סימולציות שונות, כולל כאלה מורכבות במיוחד, מפגשי שטח שתורמים במידה ניכרת ליכולות הבוגרים וביצוע פרויקט גמר בליווי צמוד של מומחי איגוד הנדל"ן הישראלי וצוות המכללה המנוסה. על-מנת לסייע לכל תלמיד להפיק את מלוא התועלת מהלימודים, הוקם גם אתר ייעודי שכולל שיעורים מצולמים וחומר עזר נוסף. כמו כן מקבלים משתתפי הקורס ספר ובו חומרי לימוד, טבלאות שבהן נעשה שימוש לצורך חישובים רלוונטיים ליזמות נדל"ן, חוזים משפטיים בתחום ועוד.

הנושאים שנלמדים במסגרת לימודי יזמות נדל"ן באורין שפלטר מקיפים את כל התחום ומעניקים נקודת מוצא מצוינת לקריירה מוצלחת או למיצוי העיסוק בנדל"ן כתחביב. בין הנושאים בקורס: הפשרת קרקעיות חקלאיות, תוכניות התחדשות עירונית וההזדמנויות שטמונות בהן, מימון יזמות נדל"ן, ניהול משא ומתן, השבחת נכסים, תמחור, חישובי תשואות בתחום הנדל"ן ועוד.

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.