לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

יזמות בתחום הנדל"ן היא פעילות מבטיחה מאוד - ואם מתנהלים נכון, על בסיס ידע רחב היקף וכלים חיוניים, היזמות לא רק מבטיחה אלא גם מקיימת ובפרט מעניקה עניין רב, סיפוק עצום והכנסה כספית גבוהה. קורס יזמות נדל"ן של מכללת אורין שפלטר הוא קרש קפיצה אפקטיבי לקריירה בעולם הנדל"ן המרתק, כשכבר תוך חצי שנה תוכלו לצאת לדרך, מצוידים ביכולות גבוהות והיכרות מעמיקה עם התחום.

בין הנושאים שבהם מתמקדים לימודי יזמות נדל"ן במכללה: נדל"ן פרטי מול מסחרי, איתור אזורי פעולה מתגמלים, בחינת קרקעות שעומדות לפני הפשרה, תמחור עסקאות שונות בתחום הנדל"ן, מימון עסקאות שכאלה, נושאי מיסוי רלוונטיים לרכישת נכסים מכל הסוגים ולמכירתם, פרויקטים של התחדשות עירונית, ניהול משא ומתן, חישובי תשואות נדל"ן ועוד.

עוד דגש מהותי של הקורס - שמורכב מ-25 מפגשים בני 5 שעות כל אחד וכן וובינר ומפגשי שטח מעשירים - הוא חיבור הדוק בין התאורטי לפרקטי. תלמידות ותלמידי המסלול מתרגלים באופן שוטף את הידע והכלים הרבים שהם מקבלים, הן במסגרת סימולציות מגוונות והן בפרויקט הסיום של הלימודים, שמבוצע עם ליווי של איגוד הנדל"ן הישראלי וכמובן צוות ההוראה המנוסה של אורין שפלטר. הקורס יסייע לכם במידה ותחפצו בהשקעות נדל"ן בגאורגיה. הכלים שתרכשו בקורס יעניקו לכם אפשרות להשקיע בחו"ל ולא רק במדינת ישראל. כלי עזר נוספים בדרך להפיכת המשתתפים בקורס ליזמי נדל"ן מובילים הם אתר עשיר בתכנים וספר לימוד מקיף. באתר ניתן בין השאר לצפות בכל השיעורים של הקורס כדי להטמיע טוב יותר את הידע הרב, וספר הלימוד כולל חומרים יקרי ערך רבים ובהם טבלאות נתונים לצורך חישובי כדאיות כלכליים, חוזים רלוונטיים לעולם הנדל"ן ועוד. לימודי יזמות נדל"ן מתאימים גם למי שרואים בתחום הזדמנות לקריירה מוצלחת וגם למי שמבקשים לזכות בתחביב מספק מאוד ושניתן למנף אותו להשקעות חכמות ומניבות רווחים נאים.

צפו בוובינר זום שצילמנו, כהכנה לקורס

 

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.