לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

לסוכנות שלנו "גבהים" ומידע עבור לימודי ביטוח אלמנטרי צרו עימנו קשר: 074-757-9813

להרגיש בבית

בחיפוש אחר חברת ביטוח אשר תדאג לביטוח הפנסיוני שלנו צריך לשקול לא מעט אלמנטים. אנשים מחפשים מחיר טוב, יציבות וגם שירות טוב. בחברות רבות שמים דגש על יחסי אנוש, אך בפניקס, שהיא אחת מהחברות המובילות בישראל, עושים את המירב כדי לגרום לאנשים להרגיש בבית. הכניסה לפניקס היא אינה פשוטה, שכן מדובר בחוד החנית של חברות הביטוח בישראל, לבטח בתחום הפנסיוני. כדי להיכנס, צריך ללמוד במקום הנכון, וזוהי, ללא ספק, מכללת אורין שפלטר.

בתור המכללה המקצועית המובילה בישראל, באורין שפלטר שומרים על קשר עם הפניקס ועוזרים לסטודנטים להשתלב בחברה בכל מיני תפקידים. המטרה היא שהסטודנטים יצברו ניסיון וישתלבו בתפקידים מובילים בעתיד.

הפניקס היא אחת מ-3 חברות הביטוח הגדולות ביותר בישראל (ביחד עם כלל ומגדל). בפרט מציעה החברה הוותיקה, שהחלה לפעול כבר ב-1949, מוצרי ביטוח פנסיוניים איכותיים וכך לדוגמה בשנת 2016 דורג ביטוח המנהלים של הפניקס במקום הראשון מבין כל ביטוחי המנהלים מבחינת התשואה המצטברת לאורך 5 השנים שקדמו למועד ביצוע ההשוואה.

בהתאם אך טבעי הוא שעבור סוכן ביטוח פנסיוני הפניקס הינו גוף שכדאי מאוד לעבוד איתו, כלומר למכור את מוצריו הרלוונטיים - קרנות פנסיה, קופות גמל, ביטוחי מנהלים, קרנות השתלמות, ביטוחי בריאות, ביטוחים למקרים של אובדן כושר עבודה וביטוחי חיים - ולזכות הן בשכר בסיס נאה והן בבונוסים גבוהים שמשלימים משכורות שמגיעות ל-14,000-15,000 ש"ח בחודש. אופציה נוספת שעומדת לרשות סוכני ביטוח פנסיוניים היא הקמת עסק עצמאי ומכירת מוצרי הפניקס, כשכל פוליסה מזכה את סוכן הביטוח הן בתשלום חד-פעמי והן בתשלום חודשי קבוע לאורך כל תקופת הביטוח (בסכום שהוא נגזרת של הפרמיה שנקבעה).

על-מנת להפוך לסוכן ביטוח פנסיוני יש לעבור 6 בחינות שעורכים משרד האוצר והרשות לניירות ערך. המבחנים הם בכלכלה, חשבונאות, מימון וסטטיסטיקה, יסודות הביטוח, ניתוח ניירות ערך וגמר פנסיוני. לאחר 4 הבחינות הראשונות ניתן להתחיל בהתמחות, שאורכה חצי שנה, ובסך הכל במרבית המקרים ניתן להשלים את כל החובות תוך 18-24 חודשים ולהתחיל למכור את מוצרי הביטוח הפנסיוניים המבוקשים של הפניקס (או של כל חברת ביטוח אחרת, כמובן). במכללה תוכלו למצוא מסלול לימודים מקיף וייחודי אשר מרכז בתוכו את כל הנושאים ומעניק הכשרה מלאה לכל אחד שרוצה להפוך לסוכן ביטוח עצמאי או בחברה. למכללת אורין שפלטר חברת השמה משלה שנמצאת בקשרי עבודה הדוקים עם הפניקס ועם שאר חברות הביטוח הגדולות בישראל, ובהתאם בוגרות ובוגרים רבים של מסלול לימודי ביטוח פנסיוני במכללה כבר עובדים עם חברה זו וזוכים לשכר נאה ולתנאי עבודה מעולים.

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.