לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

למידע עבור לימודי ביטוח פנסיוני צרו עימנו קשר: 074-757-9813

תנאים איכותיים

העבודה של סוכני ביטוח פנסיוניים היא מאוד מורכבת, מפני שהיא צריכה להטיב גם עם הלקוח, גם עם הסוכן וגם עם החברה בה הוא עובד, בהנחה שאינו עצמאי. צריך לבצע את כל התהליכים הפורמליים בצורה נכונה ולספק פוליסה שתגן על הלקוח ותגרום לחברה להרוויח. בחברת מנורה מבטחים שמים דגש גדול על ביטוחים פנסיוניים ומעניקים תנאים איכותיים שקשה מאוד למצוא בשוק.

אל החברה מגיעים הרבה מאוד מהבוגרים של מכללת אורין שפלטר, שהיא המכללה המקצועית הטובה ביותר בארץ בתחום הכלכלה בכלל והביטוחים בפרט. המכללה מנהלת קשר ישיר עם מנורה מבטחים ושולחת אליה סטודנטים לתוכניות של סטאז' ועבודות במהלך התואר.

קבוצת מנורה מבטחים היא הגוף המוביל בארץ בכל הנוגע למוצרי ביטוח פנסיוניים. אל קרן הפנסיה שיצרה הקבוצה, מבטחים החדשה, הצטרפו יותר ממיליון עמיתים, בנוסף מוצעים על-ידה עוד כ-30 מסלולים של קרנות השתלמות וקופות גמל ובסך הכל היא מנהלת נכסים בהיקף של כ-100 מיליארד ש"ח.

בהתאם, אין פלא שעבור סוכן ביטוח פנסיוני מנורה מבטחים היא חברה שכדאי לחבור אליה ולמכור את מוצריה, שכאמור זוכים לביקוש נרחב. השלב הראשון הוא קבלת רישיון למכור מוצרי ביטוח פנסיוניים, שכוללים גם ביטוחי חיים, ביטוחי בריאות, ביטוחי מנהלים וביטוח למקרים של אובדן כושר עבודה. את הרישיון מוסמכת להנפיק רשות שוק ההון, ביטוח וחיסכון שבמשרד האוצר, וזכאים לו מי שעברו 6 בחינות והשלימו סטאז' של 6 חודשים.

במכללת אורין שפלטר מתקיימים קורסים להכנה לקראת כל אחד מהמבחנים: כלכלה, חשבונאות, סטטיסטיקה ומימון, יסודות הביטוח, ניתוח ניירות ערך וקורס גמר פנסיוני. את הסטאז' אפשר להתחיל כבר לאחר מעבר 4 הבחינות הראשונות, כך שניתן להשלים את המסלול כולו תוך שנה וחצי עד שנתיים. לאורין שפלטר הסכמים עם מנורה מבטחים (כמו גם עם חברות הביטוח המובילות האחרות בארץ) ובהתאם רבים מבוגרי ובוגרות המכללה נקלטים בחברה ונהנים מרמת שכר גבוהה (שבצירוף בונוסים עשויה להגיע ל-13,000-15,000 ש"ח בחודש תוך זמן קצר) ומתנאי עבודה איכותיים.

כדאי לדעת שהלימודים לקראת רישיון סוכן ביטוח פנסיוני מתאימים לכל מי שרוצה תעסוקה מתגמלת ויציבה בחברה גדולה – אין תנאי קבלה, והמרצים באורין שפלטר הינו בעל ניסיון רב בהעברת כל החומר הרלוונטי בלי קשר לנקודת הפתיחה של התלמידים. בנוסף כולל כל קורס תרגולים שוטפים שמאפשרים לצוות המכללה לסייע באופן אישי לכל תלמיד ותלמידה להתגבר על קשיים נקודתיים - ולהגיע אל קו הסיום, מכירת מוצרי ביטוח פנסיוניים של מנורה מבטחים (או חברת ביטוח מוערכת אחרת), בזמן הקצר ביותר האפשרי.

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.