לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

למידע עבור לימודים בתחום הביטוחים צרו עימנו קשר: 074-757-9813

העבודה בתור סוכן ביטוח היא עבודה רווחית ומכובדת, אך היא בעיקר מאתגרת. המכירה היא למעשה קריטית לכל אחד מאיתנו, אך לא כולם ששים לעשות ביטוחים להכל. לכן, העבודה של סוכן ביטוח פנסיוני היא קשה פי כמה, מכיוון שהיא מוכרת למעשה מוצר שיראה פירות רק בעוד עשרות שנים. עם זאת, חשוב מאוד לבטח את הפנסיה ולהשיג את המסלול הפנסיוני הטוב ביותר על מנת להרוויח כסף, שהוא רלוונטי גם לעכשיו וגם לגיל השלישי.

קורסים בביטוח

כאשר רוצים לקבל תעודת סוכן ביטוח פנסיוני לימודים איכותיים הם תנאי הכרחי. מסלול הלימודים במכללת אורין שפלטר, הכולל סטאז' במקומות האיכותיים ביותר בארץ, הוא ללא ספק הדובדבן של הקצפת מבחינת האיכות בארץ. במכללה שמים דגש על הפרטים הקטנים ומעניקים שירות לסטודנט שאין באף מקום אחר.

מסלול הלימודים שמוביל לקבלת רישיון סוכן ביטוח פנסיוני כולל 6 קורסים: כלכלה, חשבונאות, מימון וסטטיסטיקה, יסודות הביטוח, ניתוח ניירות ערך וקורס גמר פנסיוני. כל אחד מהקורסים הנ"ל מספק הכנה אידיאלית למבחן של הרשות לניירות ערך או של משרד האוצר, וניתן להשלים את כולם תוך שנה וחצי עד שנתיים. חשוב לציין כי אין צורך בידע מוקדם – הלימודים מתאימים לכל מי שמחפש קריירה יציבה ומתגמלת מאוד, הן כשכיר והן כעצמאי.

במסגרת קורס הכלכלה נלמדות סוגיות שונות הן מתחום המיקרו והן מתחום המאקרו. בקורס מימון וסטטיסטיקה לומדים בין השאר מבוא לריביות, אגרות חוב, תזרים משתנה ותזרים אינסופי, קומבינטוריקה, סוגי התפלגויות, הערכת נכסים מסוכנים, מודלים להערכת שווי ועוד. קורס חשבונאות עוסק ביסודות תחום ידע חיוני זה. כל אחד מהקורסים הנ"ל הוא בהיקף של 100 שעות אקדמיות. קורס יסודות הביטוח מקנה ידע יקר ערך לגבי חוק החוזים האחיד, החוק לפיקוח על שירותים פיננסיים, עקרונות השיפוי בביטוח ועוד. היקפו - 65 שעות לימוד. באופן עקרוני ניתן ללמוד את כל 4 הקורסים הנ"ל במקביל. שני הקורסים האחרונים הם ניתוח ניירות ערך וגמר פנסיוני, ואותם לומדים לאחר מעבר 4 הבחינות הראשונות.

בנוסף להעברת החומר בכיתה על-ידי מרצים בעלי ניסיון רב במיוחד בהכנה לקראת כל מבחן, התלמידים במכללת אורין שפלטר מקבלים גם ספרי לימוד מושקעים וכן פותרים תרגילים רבים שמאפשרים לצוות המכללה לעקוב אחרי הישגיהם ולחזק אותם בנושאים שבהם הדבר נדרש. כמו כן נהנים תלמידי המכללה מגישה אל אתר אינטרנט ייעודי שמאפשר גם הוא את תרגול החומר הנלמד וצפייה בפתרונות מצולמים.

עבור מי שמעוניין לעבוד בתור סוכן ביטוח פנסיוני לימודים במכללת אורין שפלטר הם הבחירה המומלצת לא "רק" בזכות היכולות של המרצים ואחוזי ההצלחה הגבוהים בכל הבחינות הנ"ל, אלא גם בזכות חברת ההשמה של המכללה – שמתמחה בתחומי הפיננסים והביטוח, ואמונה על יצירת שידוכים מוצלחים במיוחד בין בוגרי לימודי סוכן ביטוח פנסיוני לבין חברות הביטוח וסוכנויות הביטוח המובילות.

לימודי ביטוח פנסיוני במכללת אורין שפלטר, הם ההזדמנות שלכם להצלחה. הקורס שלנו מכין אתכם לעבודה עם לקוחות. אנחנו שמים דגש מרכזי על סימולציות ותיאורי מקרים. במהלך הקורס תתנסו בפועל בעבודה. כל זאת תוך עזרה צמודה של המרצים שלנו. כולם אנשי מעשה מהשורה הראשונה.
אנחנו יודעים שלקוחות מסוימים, יכולים להערים קשיים לא צפויים על סוכן הביטוח הפנסיוני או האלמנטרי. מכירה של פוליסות ביטוח, היא לא תמיד עסק פשוט. לפעמים צריך להיות מוכן מראש לכל הפתעה. כמו כן הסוכנים פועלים על עמלות, ובשביל לקבל את התשלום הראוי עבור השירות, הם צריכים לשכנע לקוחות להסכים לעסקה. כמובן שהכל בהתאם לטובת הלקוח ולצרכים שלו. אתם לא מוכרים לאנשים ביטוחים שהם לא צריכים. המטרה שלכם לספק להם שירות הוגן ואיכותי, אך באותה מידה גם לשמור על האינטרס של חברת הביטוח ולדאוג לעצמכם. אצלנו תלמדו איך להלך על החבל הדק שבין אינטרס אישי ומכירה לבין טובת הלקוח והוגנות עסקית.

סוכן ביטוח פנסיוני לימודים

סוכני ביטוח מובילים בשוק העבודה

סוכני ביטוח מובילים בשוק העבודה, מרוויחים סכומים יפים על כל עסקה. בסיום הלימודים וההכשרה המקצועית, כולל הסטאז' של חצי שנה לאחר לימודי ביטוח אלמנטרי, אתם מוכנים בצורה מלאה לעבודה. הפורטל שלנו משרת אתכם מיד עם סיום הלימודים, ונותן לכם יתרון משמעותי על עובדים אחרים בשוק. אנחנו בעצם מנהלים חברת השמה עבורכם, שדואגת למצוא לכל סטודנט את המקום המתאים לו. חלק מהסטודנטים מעדיפים לעבוד כעצמאים. ברוב המקרים מדובר כבר באנשים שעובדים כעצמאים, ורוצים להוסיף עוד נדבך לעסק הפרטי. בהתאם לכך יש לנו שירות מיוחד לעצמאים, ותמיכה לאורך כל הדרך.
פנו אלינו עוד היום אל יועצת הלימודים שלנו, בשביל להירשם לקורס שלנו בסמסטר הבא. הקורסים שלנו מתמלאים במהירות, וחבל לפספס הזדמנות להתחיל בקריירה חדשה.

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.