לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

למידע עבור לימודים בתחום הביטוח הפנסיוני צרו עימנו קשר: 074-757-9813

ההתעסקות של אנשים עם פנסיה היא מאוד מורכבת, וקשה למצוא אנשים מן השורה שמבינים עד הסוף את המשמעויות של הפרשות הפנסיה שלהם. לכן, חשוב מאוד להיפגש בתדירות גבוהה יחסית עם אנשי מקצוע שיכולים לעשות סדר ולהביא למצב בו הלקוח מרוויח וממקסם את הפנסיה שלו. העדיפות היא לפגוש סוכן ביטוח פנסיוני עצמאי ולקבל את התנאים הטובים ביותר. סוכנים פנסיונים שעובדים בצורה עצמאית הם אנשי מקצוע איכותיים שיכולים להעניק את הערך המוסף.

מדובר במקצוע מבוקש, כאשר בארץ, אפשר ללמוד אותו בצורה אידיאלית במכללת אורין שפלטר. במכללה מכינים את הסטודנטים בצורה אידיאלית למבחנים של הרשות לניירות ערך ומשרד האוצר, ומייצרים את הסוכנים שמובילים את התחום שנה לאחר שנה.

הצורך לתכנן נכון את גיל הפרישה מהעבודה, וריבוי מוצרי הביטוח הפנסיוניים - מגוון רחב מאוד של קרנות פנסיה, קופות גמל, ביטוחי מנהלים, קרנות השתלמות, ביטוחי חיים, ביטוחי בריאות וביטוחים כנגד אובדן כושר העבודה - מביאים לביקוש הולך וגדל לאנשי מקצוע שיסייעו לכל מי שזקוק לעזרה למצוא את המוצרים הפנסיוניים המתאימים לו ביותר. בפרט פונים רבים לסוכני ביטוח פנסיוניים, כלומר סוכני ביטוח שאוחזים ברישיון המאפשר להם למכור את כל המוצרים הפנסיוניים הנ"ל. בהתאם, כל סוכן ביטוח פנסיוני עצמאי שניחן בחריצות, יוזמה, רצינות ואחריות יכול לבנות תיק לקוחות שיספק לו הכנסה נאה לאורך שנים רבות.

לסוכני הביטוח הפנסיוניים העצמאיים קשרים עם חברות הביטוח, שהן אלה שמבטחות בפועל, גובות את הפרמיה ומעבירות אחוז מסוים ממנה - מדי חודש - לסוכן הביטוח שמכר ללקוח את הפוליסה. תשלום זה נמשך כל עוד הלקוח לא מבטל את הפוליסה כך שסוכן הביטוח הפנסיוני העצמאי עשוי ליהנות ממנו לאורך שנים רבות. בנוסף לתשלום זה, שנקרא בז'רגון המקצועי "נפרעים", ישנו גם בונוס חד-פעמי שמועבר לסוכן הביטוח מיד עם כניסת הביטוח לתוקף, ובסך הכל סוכני ביטוח פנסיוניים עצמאיים עשויים להגיע להכנסות גבוהות מאוד כבר תוך זמן קצר יחסית ממועד הקמת העסק. עוד כדאי לדעת שניתן לעבוד כסוכן ביטוח פנסיוני עצמאי גם תחת סוכנות ביטוח שמספקת שירותים לוגיסטיים כך שההוצאות קטנות יותר, ואופציה נוספת היא קריירה עצמאית כשבתחילת הדרך סוכנות הביטוח מספקת מעין הבטחת הכנסה, עד אשר נבנה תיק לקוחות גדול מספיק.

כך או כך, קבלת הרישיון למכירת מוצרי ביטוח פנסיוניים אפשרית תוך פרק זמן לא ארוך – שנה וחצי עד שנתיים, שבמהלכם לומדים 6 קורסים (בהיקף כולל של כ-600 שעות לימוד) שמהותם היא הכנה לקראת בחינות של הרשות לניירות ערך ושל משרד האוצר. תוך כדי הלימודים, וליתר דיוק לאחר מעבר 4 הבחינות הראשונות (במקצועות כלכלה, סטטיסטיקה ומימון, יסודות הביטוח וחשבונאות) מתבצע גם סטאז' בן חצי שנה.

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.