לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

תכנון קריירה הוא אתגר לא פשוט בימינו: שוק העבודה עובר שינויים מבניים משמעותיים מאוד, ועל-מנת ליהנות מתעסוקה מתגמלת לאורך זמן נדרשת מחשבה הן לגבי הטווח הקצר והן לגבי הטווח הארוך. בנוסף חשובה גם ההשקעה הנדרשת כדי להגיע לאותן משרות מבטיחות. מכל הבחינות הנ"ל, סוכן ביטוח פנסיוני - איש מקצוע שתפקידו הוא למכור מוצרי ביטוח פנסיוניים - הוא אופציה מצוינת: ראשית, רמת השכר גבוהה (בין אם תעסקו בכך כשכירים ובין אם כעצמאיים). שנית, לנוכח העלייה בתוחלת החיים והמודעות הגדלה לגבי חשיבות תכנון גיל הפרישה, הקונצנזוס הוא שגם בעתיד יהיה ביקוש רב לשירותיהם של סוכני ביטוח פנסיוניים מורשים ומוכשרים. סיבה שלישית היא האפשרות לעבוד בתחום תוך זמן קצר: על-מנת לקבל רישיון ביטוח פנסיוני דרושים 2 תנאים – מעבר 6 בחינות וסטאז' של 6 חודשים, ובסך הכל ניתן להגיע לרישיון זה תוך 18-24 חודשים בלבד!

לימודים במכללת אורין שפלטר מבטיחים סיכוי מקסימלי לעבור את כל הבחינות הנ"ל וכך להימנע מעיכובים מיותרים בדרך לתעסוקה רבת היתרונות (כאמור שכר גבוה וכן תנאי עבודה נוחים מאוד וסביבה מעצימה). הקורסים שמציעה המכללה מועברים על-ידי מרצים בעלי ניסיון רב בהכנה לקראת הבחינות של הרשות לניירות ערך ושל משרד האוצר (בכלכלה, בסטטיסטיקה ומימון, בחשבונאות, ביסודות הביטוח, בניתוח ניירות ערך ובחינת גמר פנסיוני), ובנוסף זוכים התלמידים לליווי אישי שמסייע להם להתגבר על כל קושי בדרך להצלחה במבחנים.

שירותיו של סוכן ביטוח פנסיוני דרושים בכל חברות הביטוח וסוכנויות הביטוח. לאורין שפלטר חברת השמה שנמצאת בקשר רציף עם כל חברות הביטוח הגדולות בארץ וכן עם סוכנויות ביטוח, כך שלבוגרי המכללה מוצעת עזרה יקרת ערך גם במציאת המשרה המתאימה להם ביותר. עוד כדאי לדעת כי אין תנאי קבלה ללימודים לקראת קבלת רישיון סוכן ביטוח פנסיוני, כך שהמסלול מתאים לכל מי שמחפש קריירה משתלמת במיוחד.

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.