לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

למידע עבור לימודים בתחום הביטוח הפנסיוני צרו עימנו קשר: 074-757-9813

התכנון הכספי של מרבית האנשים הוא בדרך כלל רק להווה ולעתיד הקרוב, שכן הם לא מסתכלים יותר מדי קדימה, ויוקר המחייה הוא הסיבה העיקרית לכך. אנשים דואגים לעכשיו, לאוכל שלהם, לבגדים שלהם, למשכנתא ולדברים החשובים לצד המותרות. המחשבה על הפנסיה, אליה כולם מפרישים כספים מדי חודש, היא עוד רחוקה, אך האמת היא שתכנון פנסיה זהו דבר חשוב מאוד שיכול להגדיר במידה רבה כיצד תחיו בגיל השלישי. כל אחד צריך לגשת למשרדו של סוכן ביטוח פנסיוני ולנסות לקבל את התנאים הטובים ביותר עבור הפנסיה שלו.

מרצה לביטוח

סוכני ביטוח פנסיונים עובדים במקצוע חשוב מאוד, שמעבר לרווחיות, הוא מטיב עם אנשים אחרים, ולכן הוא מאוד מבוקש. במכללת אורין שפלטר מציעים מסלול לימודים לביטוח פנסיוני, אשר פוגע למטרה ופותח את הדלת לעבודה בתחום.

העלייה המתמשכת והמשמעותית בתוחלת החיים שלנו מובילה לגידול ניכר בביקוש למוצרי ביטוח פנסיוניים – קופות גמל, קרנות השתלמות, ביטוחי מנהלים, קרנות פנסיה, ביטוחי בריאות, ביטוח אובדן כושר עבודה וביטוחי חיים. העניין הרב במוצרים אלה הופך באופן טבעי את מי שמורשה למכור אותם, סוכן הביטוח הפנסיוני, לאיש מקצוע ששירותיו מבוקשים יותר ויותר – ביקוש שבא לידי ביטוי גם ברמות השכר הנאות שמאפיינות כיום את הענף.

בפני כל סוכן ביטוח פנסיוני מורשה ניצבות שלל אפשרויות תעסוקה, שכולן מתגמלות מאוד: אופציה אחת היא עבודה כשכיר באחת מחברות הביטוח או סוכנויות הביטוח הרבות שפועלות בארץ. בדרך זו ישנו שכר בסיסי גבוה מובטח, ועליו מתווספים בונוסים כך שההכנסה החודשית יכולה להגיע גם ל-12,000-14,000 ש"ח. בחלק מהמקרים מקבל סוכן הביטוח גם רכב צמוד. אופציה שנייה היא הקמת עסק עצמאי. במקרים אלה אמנם אין שכר בסיס מובטח, אולם אנשי מקצוע מוכשרים וחרוצים יבנו לעצמם תוך זמן לא רב תיק לקוחות שיספק להם הכנסה קבועה - וגבוהה מאוד. בהקשר זה כדאי להבין כי סוכן ביטוח פנסיוני שמגייס לקוח זוכה לתגמול כפול: ראשית, בונוס חד פעמי מחברת הביטוח (לאחר שמסוכמים תנאי הפוליסה), ושנית, סכום חודשי קבוע כל עוד הלקוח לא מבטל את הפוליסה. אופציה שלישית היא עבודה כעצמאיים במסגרת סוכנות ביטוח, שבתחילת הדרך מעניקה שכר מחיה בסיסי, מעין "הבטחת הכנסה" עד לשלב שבו תיק הלקוחות מספק את ההכנסה הרצויה. אפשרות נוספת היא עבודה עצמאית תחת מעטפת לוגיסטית של סוכנות ביטוח, כך שמושג חיסכון של ממש בהוצאות, בעוד שההכנסות עשויות להגיע כבר תוך שנה לסכומים של 15,000-18,000 ש"ח (וככל שמצטברים עוד לקוחות, ההכנסה החודשית כמובן ממשיכה לטפס עוד ועוד).

על-מנת לעסוק במכירת מוצרי ביטוח פנסיוניים נדרש רישיון סוכן ביטוח פנסיוני, שאותו מנפיקה רשות שוק ההון ביטוח וחיסכון למי שעובר 6 בחינות של הרשות לניירות ערך ושל משרד האוצר וכן סטאז' בן חצי שנה. הבחינות הן במקצועות מימון וסטטיסטיקה, כלכלה, חשבונאות, יסודות הביטוח, ניתוח ניירות ערך וגמר פנסיוני. 4 הבחינות הראשונות מבין ה-6 הן גם הבסיס לקבלת רישיון סוכן ביטוח אלמנטרי, שרשאי למכור מגוון רחב של מוצרי ביטוח ובהם ביטוח רכב, ביטוח דירה, ביטוח נסיעות לחו"ל ועוד. זהו אפיק השתכרות נוסף עבור סוכני ביטוח פנסיוניים, שיכולים לקבל את הרישיון לכך לאחר לימוד 2 קורסים נוספים בלבד ומעבר סטאז' בן חצי שנה.

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.