לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

המילה ביטוח, מרתיעה את רובינו באופן אוטומטי, והאם שאלנו את עצמינו פעם - למה? אם ניקח רגע ונחשוב על זה לעומק, התשובה היא לא ברורה, נהפוך הוא, רובינו לא מתמצאים בעולם הזה והמחשבה היא שאפילו סינית נשמעת קלה יותר להבנה.

 

אבל, האם אי פעם שאלנו את עצמינו מה מרתיע אותנו כל כך?

 

כנראה בגלל שבמבט ראשוני זה נראה כל כך מסורבל, קיימים כל כך הרבה סוגי ביטוחים: ביטוח בריאות, ביטוח רכב, ביטוח חיים, ביטוח דירה, והרשימה בלתי פוסקת עד שמלכתחילה אנחנו מעדיפים לא להיכנס אליה, בין אם זה להבין בביטוחים עצמם, ובין אם זה לעבוד בתחום הזה..

 

הרי לא פעם ולא פעמיים נתקלנו במודעות של דרושים שמחפשים סוכני ביטוח, אבל התעלמנו וגלגלנו למשרה הבאה, אבל האם עצרנו לרגע לחשוב, האם אנחנו מפספסים משהו? והאמת היא, שלא.

 

אבל מה אם הייתם מגלים שאתם באמת מפסידים משהו? אפילו משהו גדול! שכל פעם שגלגלתם מודעת דרושים כזאת וויתרתם על עשרות אלפי שקלים בחודש? מופתעים? תנו לי להפתיע אתכם עוד יותר, ברוב המקומות בעולם עולם הביטוח הוא אחד העולמות הנחשקים, ומקצוע מבוקש מאוד.. נפח גדול מהאוכלוסיות בעולם לומדים ביטוח כי הם מבינים את הפוטנציאל הכלכלי האדיר שלו שיכול להגיע לעשרות אלפי דולרים בחודש.

 

היום ישראלים רבים לא יודעים שהכסף הגדול נמצא בעולם הביטוח ושזהו התחום היחידי שההשקעה בו היא אפסית, לא צריך כלום, רק מחשב ורצון להצליח!

 

אז עכשיו, עם קצת יותר ידע אתם בטח מבינים שעדיף מאוחר מאשר אף פעם..

ההזדמנות שלכם נמצאת כאן, והגיע הזמן לקחת אותה בשתי ידיים!


לפרטים נוספים לצפייה במסלולים השונים ולחצו כאן

 

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.