לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

למידע עבור לימודים בתחום הביטוח צרו עימנו קשר: 074-757-9813

ניסיון בעולם הביטוח הוא דבר חשוב מאוד, מכיוון שמדובר בתחום עם הרבה מאוד פרמטרים ותוכן, אך עם זאת, זה לא אומר שאנשים ללא ניסיון לא יכולים להצליח ולא מסוגלים לקבל הזדמנות. פעולות החיתום הן כידוע קריטיות מאוד בהצלחה והתאמה של פוליסה ללקוח, וזהו נושא חשוב מאוד עבור כל מבטח. אנשי מקצוע העוסקים בחיתום עושים עבודה חשובה שכוללת הרבה מאוד אלמנטים שונים כמו דייקנות, חדות אבחנה, רגישות ועוד, ולכן, הניסיון, במקרה הזה, פחות מדבר.

חברות רבות מעניקות לסטאז'רים ולעובדים צעירים לבצע חיתום עסקים ללא ניסיון כדי לתת לפתוח להם דלת לעולם מעניין ורווחי. במכללת אורין שפלטר מעניקים קורסים ייעודיים בנושא חיתום, אשר הופכים את הסטודנטים למקצוענים אמיתיים, שלא משאירים אף אבן לא הפוכה בדרך לאיסוף כל המידע, לפני חתימת הפוליסה.

חיתום עסקים ללא ניסיון
במרבית התחומים, על-מנת להגיע לעבודה מתגמלת נדרש ניסיון, ובחלק מהמקרים אפילו משמעותי. יחד עם זאת, ישנן גם משרות שמציעות שכר נאה ועניין רב גם למי שנמצאים בראשית דרכם ולא צברו עדיין ניסיון – כאלה הם תפקידי חתמים עסקיים. תפקידים אלה קיימים בכל חברות הביטוח הגדולות, שכן הם מהווים למעשה את הבסיס לפעולתן. מהות עבודתו של חתם עסקי היא לבחון את כל הבקשות לביטוחים עסקיים שונים: ביטוח רכוש (כולל של ציוד יקר ערך במיוחד ורגיש מאוד), ביטוח אובדן רווחים, ביטוח תאונות אישיות, ביטוחי חבויות ועוד. כל בקשה נבדקת בקפידה בעזרת מודלים משוכללים על-מנת להעריך את מידת הסיכון הטמון בביטוח, האם הוא אפשרי מבחינת חברת הביטוח ובאילו תנאים. לעתים תאושר בקשה לביטוח עסקי עם החרגות שונות (כלומר מקרים שלגביהם נקבע מראש כי הפוליסה לא תהיה תקפה), ובמקרים אחרים ידרוש החתם מסמכים נוספים ואינפורמציה חיונית כדי להגיע להחלטה המיטבית לגבי בקשת הביטוח.

לימודי חיתום ויישוב תביעות במכללת אורין שפלטר מכשירים נשות ואנשי מקצוע לעבודה כחתמים, וכן לתפקיד נוסף שמתאים גם לחסרי ניסיון – מיישב תביעות. הקורס נמשך 15 חודשים וכולל מפגש שבועי אחד בן 4 שעות. מעבר לעובדה שניתן לעבוד במחלקת חיתום עסקים ללא ניסיון אין גם צורך בידע מוקדם כלשהו כדי להתקבל ללימודים. לאורין שפלטר חברת השמה משלה, אשר אמונה על השמה בתחומי הפיננסים והביטוח, ומקיימת קשרי עבודה הדוקים עם כל חברות הביטוח הגדולות בישראל: איילון, הראל, שומרה, שירביט, פניקס, כלל, מגדל ואחרות – ובהתאם לבוגרי קורס חיתום באורין שפלטר סיכוי גבוה במיוחד להגיע לעבודה מתגמלת. עוד כדאי לציין כי ניתן למלא תפקידי חתמות וחתמים עסקיים גם במשרת אם, שמתאימה לכל מי שרוצה אחר צהריים פנוי מדי יום, וזאת בנוסף לשכר הנאה ולהזדמנויות הקידום הרבות שמציעות חברות הביטוח.

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.