לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

למידע עבור לימודים בתחום הביטוח צרו עימנו קשר: 074-757-9813

התאמת הפוליסה

קניית פוליסה ביטוח היא אינה דבר של מה בכך, ותמיד יש את הרצון לבטח, למול הפחד להפסיד כסף. לכן, חשוב מאוד להשתמש בכל סוג של ייעוץ איכותי שאפשר לקבל, על מנת להגיע לפתרון איכותי ויעיל. ייעוץ חיתום הוא תחום שבא לבצע בדיוק את העבודה הזו. פעולת החיתום היא פעולה שבודקת לעומק את המבוטח, ומייצרת, בסופו של דבר, את העסקה הטובה ביותר למבוטח ולמבטח כאחד. כדי להצטיין בתחום, הניסיון והידע הם חשובים, ואותם אפשר להשיג במכללת אורין שפלטר.

המכללה היא המובילה בארץ בתחום הביטוח והשוק ההון, והיא מספקת מספר מסלולים ברמה גבוהה, שכוללים סטאז' במקומות הנחשבים ביותר בארץ, על מנת להשיג את כל הכלים כדי לעבוד בחיתום בהצלחה.

ייעוץ חיתום
חיתום הוא תהליך מרכזי בהתנהלותה של כל חברת ביטוח. החתמים הם אלה שעוברים על הבקשות לפוליסות ביטוח, מבצעים אומדן של רמת הסיכון הטמונה בכל פוליסה בהתאם למודלים משוכללים, מעריכים האם כדאי לחברה לבטח את הלקוח הספציפי ואם כן באילו תנאים ומחשבים מהי הפרמיה האופטימלית כך שמצד אחד ניתן יהיה להציע מחיר תחרותי ומצד שני חברת הביטוח תדע כי גם אם יתרחש המקרה הביטוחי הרלוונטי יהיה ביכולתה להבטיח את זכויות המבוטח כמו גם את זכויות המבוטחים האחרים. בחלק מהמקרים יכלול תהליך החיתום דרישה לקבלת מסמכים רלוונטיים על-מנת שהערכת הסיכונים תהיה המדויקת ביותר האפשרית, ולעתים יקבעו החתמות והחתמים החרגות שונות לביטוח – בפרט ישנן החרגות, כלומר מקרים שנקבע מראש כי הביטוח אינו תקף לגביהם, במסגרת ביטוחי בריאות.

תהליך החיתום מתבצע לגבי מגוון רחב מאוד של סוגי פוליסות: ביטוחי רכוש, ביטוחי חיים, ביטוחים סיעודיים, ביטוחים עסקיים, כאמור ביטוחי בריאות ועוד. הכישורים הנדרשים כדי למלא משרה רבת אחריות זו הם יכולות קשב וריכוז שמבטיחות תשומת לב מלאה לכל פרט ופרט, יכולת עבודה עצמאית ומוסר עבודה גבוה. למרות שבמסגרת העבודה היומיומית נעזרים החתמים במודלים סטטיסטיים מתקדמים, אין צורך בידע מתמטי או בניסיון כלשהו על-מנת להתקבל לקורס חיתום שבסופו - ובמקרים מסוימים כבר במהלכו - מתחילים לעבוד בחברת ביטוח גדולה.

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.