לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

למידע עבור לימודי חיתום צרו עימנו קשר: 074-757-9813

תהליך נכון

בעולם הביטוח, התפקידים העוסקים בחיתום הם תחומים מורכבים ומעניינים מאוד. החתמים צריכים לעבוד בצורה מאוד מתמטית, אך לא לזנוח את הפן האישי והאנושי. הם חייבים ללמוד כל תיק בצורה אבסולוטית ולבסוף, להגיע למסקנה שהיא חשובה מאוד הן ללקוח והן לחברת הביטוח. חברות הביטוח לא יכולות להתקיים ללא תהליך חיתום נכון, שינתח את הסיכון שלהם ויעניק להם את הנוסחה הנכונה כדי לתמחר את הפוליסה.

במכללת אורין שפלטר ניתן ללמוד את תחום החיתום לעומק ולקבל את כל הזוויות של האלמנטים השונים בתחום. הדרך להיות חתם טוב מצריכה כמובן ניסיון, אך את הבסיס צריכים לקבל בצורה טובה, כמו שמעניקה מכללת אורין שפלטר, שבשורותיה מלמדים כמה מהמרצים הטובים ביותר בארץ בנושא החיתום.

דרושים חיתום ביטוח
בתחום הביטוח דרושים אנשי מקצוע רבים ובפרט חתמים ומיישבי תביעות. חתמים הם אלה אשר בוחנים את הבקשות לביטוחים ומחליטים באילו תנאים כדאי לחברת הביטוח לקבל אותן, מה תכלול הפוליסה ומה לא (כלומר אילו החרגות תהיינה לביטוח) ומה תהיה הפרמיה. מיישבי תביעות הם אלה אשר מטפלים בתביעות לפיצוי או שיפוי, בוחנים האם האירוע אכן עומד בתנאי הפוליסה וקובעים מהו גובה הסכום המגיע ללקוח. שני סוגי המשרות הנ"ל דורשים אחריות רבה, יכולת עבודה עצמאית, סדר וארגון, תשומת לב לפרטים – ומעבר קורס מתאים. קורס חיתום ויישוב תביעות בביטוח כללי במכללת אורין שפלטר נמשך 15 חודשים וכבר במהלכו ניתן להתקבל לעבודה בחברת ביטוח גדולה, שכן למכללה הסכמים וקשרי עבודה הדוקים עם כל חברות הביטוח המובילות בישראל (מגדל, כלל, הפניקס, איילון, הראל, פסגות, מנורה, שירביט ועוד).

הלימודים מתאימים הן לאלו שכבר עובדים בחברת ביטוח בתפקידי פקידות ומזכירות ושואפים להתקדם למשרה עם שכר גבוה יותר, אחריות רבה יותר ועניין אמיתי, והן לחסרי כל ניסיון רלוונטי שמחפשים תעסוקה מתגמלת בחברה גדולה ויציבה שמציעה סביבת עבודה נעימה ושלל הזדמנויות להתקדם בקריירה. אין תנאי קבלה לקורס, וצוות המרצים המיומן של אורין שפלטר כבר צבר ניסיון רב בהכשרת נשות ואנשי מקצוע מבוקשים בלי קשר לרמת הידע שאיתה מגיעים ללימודים. עוד כדאי לדעת כי בסוף הקורס אין צורך לעבור בחינה חיצונית אלא רק מבחן פנימי של המכללה, וממילא כאמור ניתן להגיע לראיונות בחברות ביטוח מובילות כבר תוך כדי לימודים באורין שפלטר.

קורס חיתום ויישוב תביעות במכללה הופך את בוגריו למבוקשים מאוד ולמועמדים אידיאליים למודעות דרושים חיתום ביטוח. הסילבוס של הקורס כולל סוגי ביטוחים רבים (רכוש, דירה, רכב, בריאות, סיעוד, ביטוחים הנדסיים, ביטוחים עסקיים ועוד), והלימודים פרקטיים במיוחד ובפרט מאפשרים התנסות בתוכנות של חברות הביטוח השונות, כך שקל במיוחד להשתלב בעבודה בתחום.

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.