לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

דרושים חיתום ללא ניסיון
שוק התעסוקה המודרני דורש ניסיון עבור סוגים רבים של תפקידים, ובפרט כשמדובר על משרות מתגמלות. יחד עם זאת ישנן גם מודעות דרושים ללא ניסיון שמובילות לעבודה עם שכר נאה, הזדמנויות קידום רבות, שעות נוחות ועניין בלתי מבוטל – בתחום החיתום. חתמים וחתמות מבוקשים בכל חברות הביטוח הגדולות, זוכים כאמור לתנאים טובים במיוחד ועוד נקודת זכות משמעותית לטובת משרות מסוג זה היא שאין צורך בלימודים ארוכים, סטאז' או הכשרה ממושכת – לימודי חיתום במכללת אורין שפלטר נמשכים בסך הכל 15 חודשים עם מפגש שבועי אחד, ובחלק מהמקרים תוכלו להתקבל לעבודה כבר במהלך הקורס!

מהות העבודה בתחום החיתום היא לבחון בקשות לביטוחים שונים (רכוש, רכב, בריאות, סיעודי, חיים, אובדן כושר עבודה, ביטוחים הנדסיים, ביטוחים עסקיים ועוד), ולהחליט באילו מקרים כדאי לחברת הביטוח להיענות בחיוב, ובאילו תנאים. כך למשל ישנם מצבים שבהם חברת הביטוח מקבלת בקשה לפוליסת ביטוח אולם מחריגה ממנה מקרים מסוימים, לעתים מבקשים החתמים מסמכים רלוונטיים נוספים על-מנת להחליט לגבי הפוליסה (למשל תיעוד רפואי לטובת ביטוח בריאות שחברת הביטוח יכולה לעמוד מאחוריו בוודאות). באופן כללי נבחנת כל בקשה על סמך מודלים מתמטיים משוכללים. חשוב להדגיש כי אין צורך בידע מתמטי או בכל ידע מוקדם שהוא על-מנת להתקבל ללימודי חיתום או על-מנת למלא בהצלחה תפקיד במחלקת חיתום של חברת ביטוח גדולה.

קורס חיתום ויישוב תביעות ביטוח כללי באורין שפלטר מקנה למשתתפים בו את הכלים הדרושים לעבודה מבוקשת זו, כולל תרגולים רבים בתוכנות שמשמשות את חברות הביטוח, סימולציות רלוונטיות וסדנאות יקרות ערך. בסיום הקורס נערכת בחינה פנימית של המכללה – אין צורך במעבר מבחנים חיצוניים כדי להתקבל לתפקידי חיתום, ובפרט לא לתלמידי אורין שפלטר, שכן למכללה קשרי עבודה של שנים רבות עם כל חברות הביטוח הגדולות בישראל שמודעות לרמה הגבוהה של הלימודים ושמחות להעסיק את התלמידים, כאמור גם ללא ניסיון וכבר במהלך הקורס.

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.