לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

חיתום דרושים
מציאת תחום תעסוקה שיתאים לנו ובה בעת יתגמל אותנו, שיתאפיין בביקוש רב לעובדים הן בהווה והן בעתיד ובנוסף הדרך אליו לא תהיה ארוכה מדי או בלתי אפשרית עבורנו היא משימה לא פשוטה – אלא אם כן בוחרים בחיתום. חיתום הוא תחום שמהווה בסיס לפעולתן של כל סוכנויות וחברות הביטוח, ועל כן ישנו ביקוש גבוה לאנשי ונשות מקצוע, ורמת השכר בו גבוהה גם לאלו שטרם צברו ניסיון. עוד סיבה טובה לבחור בחיתום היא האפשרות לעבוד במשרת אם שמשאירה זמן פנוי בשפע גם למרכיבים חיוניים אחרים בחיים עם איכות אמיתית.

הדרך למשרת חתם או חתמת כוללת קורס אחד, ממוקד, בן 15 חודשים בלבד. למעשה, ניתן להתחיל להתפרנס במשרה שכזו כבר במהלך לימודי החתמות במכללת אורין שפלטר, וזאת בזכות ההסכמים של המכללה עם חברות הביטוח הגדולות בארץ (הראל, מגדל, כלל, הפניקס ועוד) שתמיד שמחות לקלוט את תלמידי אורין שפלטר. באופן כללי למשרות חיתום דרושים גברים ונשים עם יכולת עבודה עצמאית, אחריות רבה, ריכוז, תשומת לב לפרטים והקפדה על סדר וארגון. אין צורך בניסיון קודם בעולם הביטוח או בידע כלשהו – כל מי שמגיע לקורס חיתום ויישוב תביעות בביטוח כללי מקבל את כל הכלים הדרושים על-מנת לעבוד בתחום, בלי קשר לרמת הידע הראשונית שלו, וזאת בזכות צוות המרצים שהינו בעל ניסיון רב בהכשרת חתמים וחתמות. עוד כדאי לציין כי אין מבחנים חיצוניים אלא רק בחינה פנימית של המכללה, כשכאמור במקרים רבים ניתן להתחיל לעבוד בחברת ביטוח מובילה עוד לפני השלמת הלימודים.

אופציה תעסוקתית נוספת שפתוחה בפני בוגרי לימודי חיתום ויישוב תביעות באורין שפלטר היא מיישבי תביעות – תפקיד שבמסגרתו נבחנות התביעות המוגשות לחברות הביטוח. הביטוח. מיישבי תביעות בוחנים האם האירוע שהתרחש אכן עומד בתנאי הפוליסה, ובמידה והתשובה חיובית מוודאים כי הלקוח יזכה לפיצוי או לשיפוי המגיעים לו.

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.