לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

חיתום ביטוח דרושים
בחירת מסלול קריירה היא אחת ההחלטות החשובות ביותר בחיים שלנו, אם לא החשובה ביותר, שהרי תעסוקה לא מספקת לנו רק פרנסה אלא גם עניין, אתגר וסיפוק, ובנוסף אנחנו מבלים במקום העבודה שעות רבות מדי יום. החיפוש אחרי עיסוק מתגמל חייב לקחת בחשבון הן את מצב שוק התעסוקה בהווה ואת המצב בעתיד, הנראה לעין והרחוק יותר, על סמך תחזיות מהימנות, וגם למידת ההשקעה הנדרשת כדי לרכוש מקצוע כזה או אחר ישנה השפעה על הבחירה.

מכל הבחינות הנ"ל, חיתום ביטוח הוא תחום שמומלץ לשקול ולמעשה כדאי להגיע אליו: ראשית, הביקוש לחתמים וחתמות נמצא במגמת עלייה מובהקת, ועל-פי כל ההערכות יהיה גבוה גם בעתיד לנוכח התפקיד המרכזי של חברות הביטוח בכל כלכלה מודרנית. שנית, רמת השכר של משרות אלה גבוהה כבר בתחילת הדרך ועוד לפני שצוברים ניסיון, ובנוסף ישנן הזדמנויות קידום רבות במסגרת חברות הביטוח הגדולות. סיבה שלישית לכדאיות הבחירה בחיתום היא שאין תנאי קבלה ללימודים המכשירים אנשי ונשות מקצוע, אין צורך בניסיון קודם וכבר תוך מספר חודשים ניתן להתחיל לעבוד בתחום ולהתפרנס היטב.

כאמור, בתחום של חיתום ביטוח דרושים עובדים רבים. מכללת אורין שפלטר מפעילה חברת השמה המתמחה בהשמה למשרות בעולם הפיננסים והביטוח, ובנוסף יש למכללה הסכמים עם כל חברות הביטוח הגדולות בישראל (מגדל, כלל, פסגות, פניקס, הראל ואחרות) – כך שתלמידי אורין שפלטר מוזמנים לראיונות בחברות אלה כבר במהלך הקורס. לימודי חיתום ויישוב תביעות נמשכים 15 חודשים (מפגש בן 4 שעות אחת לשבוע), וכוללים ידע תיאורטי בכל התחומים הרלוונטיים ולגבי מגוון רחב של סוגי ביטוחים, תרגולים מעשיים (בתוכנות המשמשות את חברות הביטוח) וסימולציות שמובילות לקליטה מהירה ונוחה בעבודה בפועל – כך שבוגרי ובוגרות קורס זה נחשבים למועמדים אידיאליים למשרות חתמים וחתמות.

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.