לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

חיתום ביטוח בריאות
ביטוחי בריאות הינם ביטוחים מורכבים מטבעם. על-מנת שחברת ביטוח תוכל לבטח את מי שמעוניין בכך ומצד שני לדעת בוודאות כי תוכל לעמוד בהתחייבות זו בכל מצב, נדרש תהליך מדויק של הערכת סיכונים – שאותו מבצעים החתמים שעובדים בחברה. חיתום ביטוח בריאות מבוסס על בדיקה יסודית של ההיסטוריה הרפואית של מבקש הביטוח ועל מודלים סטטיסטיים משוכללים (אם כי אין צורך בידע מתמטי כדי למלא תפקיד של חתם או חתמת). על סמך החיתום ניתן לקבוע באילו תנאים תוצע הפוליסה למבוטח, האם תהיינה החרגות שונות (כלומר מצבים רפואיים שעבורם לא ניתן להבטיח פיצוי – דוגמה נפוצה היא ביטוח בריאות למחלימי סרטן שלא כולל את חזרתה של מחלה זו) ומהי הפרמיה הנדרשת על-מנת שחברת הביטוח תעמוד בהתחייבויותיה הן כלפי המבוטח הספציפי והן כלפי שאר המבוטחים.

חיתום ביטוח מחייב אחריות רבה, יכולת עבודה עצמאית, ריכוז וארגון. אין צורך בניסיון ספציפי או בזיקה לתחום הביטוח ולא נדרש ידע מוקדם, כך שמשרות חתמים וחתמות מתאימות לכל המעוניינים בקריירה יציבה ומתגמלת (שכר גבוה כבר בתחילת הדרך) ובסביבת עבודה איכותית ומטפחת. יתרון נוסף של עבודה במחלקת חיתום של חברת ביטוח או במחלקת ביטוח של ארגון גדול הוא האפשרות למשרת אם, שמבטיחה אחר צהריים פנוי בכל יום (מרכיב משמעותי בחיים עם איכות לא רק עבור אימהות אלא גם עבור אבות ובעצם עבור רובנו).

למכללת אורין שפלטר הסכמים עם כל חברות הביטוח הגדולות בארץ (ובהן הראל, מגדל, כלל, פניקס, איילון, פסגות ועוד) ושיתוף פעולה שנמשך שנים רבות. בהתאם ניתן לקבל זימון לראיון בחברת ביטוח כבר במהלך הלימודים - שנמשכים 15 חודשים במתכונת של מפגש שבועי אחד - ולהתחיל להתפרנס כחתמי ביטוח בריאות תוך מספר חודשים. קורס חיתום ביטוח במכללה מקנה הן ידע תאורטי והן ניסיון מעשי, שגם לו תרומה רבה להשתלבות מיטבית בחברות הביטוח.

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.