לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

חיתום בחברת ביטוח
חברות ביטוח מקבלות באופן שוטף בקשות רבות לביטוחים מכל הסוגים: ביטוחי בריאות, ביטוח רכב, ביטוחים עסקיים, ביטוח סיעודי, ביטוח תאונות אישיות ועוד ועוד. על-מנת להבטיח את כדאיות הביטוח עבור החברה ובמקביל לאפשר הצעת מחיר אטרקטיבית, מבוצעת בדיקה מדוקדקת של מאפייני הפוליסה המבוקשת - זהו תהליך החיתום, שמבוסס על מודלים מתקדמים ולאחריו ייקבע מהם התנאים בהם מאושרת הבקשה, האם ישנן החרגות (כלומר מצבים ספציפיים שהביטוח לא יחול לגביהם) ומה תהיה הפרמיה שתשולם עבור הביטוח הספציפי. זהו תפקיד שמתאים מאוד לנשים, גם לנוכח היכולות הנדרשות עבורו וגם הודות לאפשרות לעבוד במשרת אם נוחה, והביקוש לחתמות וחתמים נמצא במגמת עלייה מתמדת, בהתאם לביקוש ההולך וגדל לביטוחים מכל הסוגים.

אין צורך בידע מוקדם, ניסיון ספציפי או ביכולות מיוחדות על-מנת לעבוד במחלקת חיתום בחברת ביטוח – בחלק מהמקרים ממלאים תפקידים אלה מי שהחלו לעבוד בחברה כפקיד/ה או מזכיר/ה וזיהו הזדמנות להתקדם, ובמקרים אחרים מאיישים משרות מתגמלות אלה נשים וגברים שזוהי להם העבודה הראשונה בחברת ביטוח. המכנה המשותף הוא מעבר קורס ייעודי להכשרת חתמים וחתמות. לימודי חיתום במכללת אורין שפלטר נמשכים 15 חודשים (בתדירות של שיעור אחד בשבוע, בן 4 שעות) וכבר במהלכם תוכלו להתקבל לעבודה בחברת ביטוח מהמובילות בארץ.

אופציה נוספת של תעסוקה הולמת לבוגרי ובוגרות קורס חיתום היא חברות וארגונים גדולים שמפעילים מחלקת ביטוח משלהם. כמו כן מכשירים הלימודים באורין שפלטר את הבוגרות והבוגרים לעוד תפקיד משמעותי בחברות הביטוח – מסלקי תביעות. בכל המקרים מדובר על תעסוקה יציבה לטווח ארוך עם אפשרויות קידום רחבות, שכר נאה כבר בחודשים הראשונים לעבודה, סביבת עבודה נעימה וכאמור אפשרות למשרת אם. עוד כדאי לדעת שקורס חיתום באורין שפלטר כולל גם התנסויות מעשיות רבות, כך שההתאקלמות בעבודה תהיה קלה ויעילה, ושהמכללה מפעילה חברת השמה משלה אשר נמצאת בקשר הדוק עם כל חברות הביטוח הגדולות בארץ.

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.