לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

למידע עבור לימודים בתחום הביטוח צרו עימנו קשר: 074-757-9813

לענות לצורך

עבודה בתחום הביטוח הייתה מאז ומתמיד מבוקשת ויוקרתית. הצורך בביטוח הוא עצום ויש במקצוע התעסקות עם פן כלכלי מצד אחד, ופן אישי מנגד. המקום בו התחום נוגע יותר מכל בפן האישי הוא בתחום החיתום, בו אנשי המקצוע צריכים להעריך אדם ולהתאים לו את הפוליסה המתאימה לו. לימודי חיתום ביטוח במכללת אורין שפלטר מכינים את הסטודנטים לעבודה המורכבת הזו בצורה הטובה ביותר.

מסלולי הלימודים של מכללת אורין שפלטר בתחום הביטוח מכינים את הסטודנטים בצורה אידיאלית למבחני הלשכה של הרשות לניירות ערך ושל משרד האוצר, ומספקים את כל המידע הפרקטי והעדכני ביותר למען הצלחה בתחום. בכל שנה, באורין שפלטר מציגים את הנתונים הטובים ביותר מבחינת כמות הניגשים והעובדים בבחינות.


חיתום הוא תחום מרכזי בעולם הביטוח – החתמים והחתמות הם אלה שבוחנים את כל הבקשות לפוליסות וקובעים תחת אילו תנאים תאושר כל בקשה. מאחר שהביקוש לפוליסות ביטוח נמצא במגמת עלייה, הרי שגם הביקוש לאנשי ונשות מקצוע בתחום החיתום גדל כל הזמן. בנוסף לביקוש הרב לשירותיהם, נהנים חתמים משכר גבוה (גם ללא מנוסים שביניהם), מסביבת עבודה נעימה ומטפחת, מתעסוקה יציבה לטווח הארוך כולל הזדמנויות קידום משמעותיות ומאפשרות לעבוד רק עד השעה 15:00 (יתרון של ממש לאימהות ולאבות, ובעצם לכל מי שרוצה לזכות באחר צהריים חופשי באופן קבוע).

המסלול המוביל למשרות המתגמלות הנ"ל הוא לימודי חיתום ביטוח. במכללת אורין שפלטר מוצע קורס חיתום ומיישבי תביעות ביטוח כללי, שמכשיר את בוגריו לסוג נוסף של משרות שאף הוא כדאי מאוד: מיישבי תביעות (שנקראים גם מסלקי תביעות) – אותם גורמים בחברות הביטוח שמטפלים בתביעות המוגשות אליהן מא' ועד ת'.

הקורס מתאים לכל מי שמבקש ליהנות מכל היתרונות הנ"ל של עבודה בתחום הביטוח. אין צורך בניסיון בענף הביטוח או ידע מוקדם ואין תנאי קבלה ללימודים, וגם לא נדרשים כישורים מיוחדים (אם כי כדאי להיות בעלי יכולות סדר וארגון, עבודה עצמאי ואחריות). כמו כן אין בחינות חיצוניות אלא רק מבחן פנימי של המכללה, ועוד כדאי לדעת כי במקרים רבים התלמידים והתלמידות בקורס החיתום של אורין שפלטר משתלבים בחברות ביטוח גדולות עוד לפני שהשלימו את הלימודים – בזכות ההסכמים בין המכללה לבין חברות הביטוח המובילות בארץ, כולל כלל, מנורה, פניקס, מגדל, הראל ואחרות. באופן כללי מפעילה אורין שפלטר חברת השמה משלה, שמסייעת לכל אחד ואחת מבוגרי הקורס להגיע למשרה המתאימה להם ביותר, כשלצד חברות הביטוח נדרשים שירותיהם של חתמים גם על-ידי תאגידים גדולים שיש להם מחלקת ביטוח פנימית.

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.