לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

למידע עבור לימודים בתחום החיתום צרו עימנו קשר: 074-757-9813

הסיכוי להפעלת פוליסת ביטוח הוא שונה מאוד מאדם לאדם ותלוי בהרבה מאוד פרמטרים. יש קשר לבריאות, לרמת חיים, לרמות הסיכון, ואפילו למקום מגורים ולמצב משפחתי. עבור חברות הביטוח, הבדיקה של כל האלמנטים הרלוונטיים היא קריטית, כדי לדעת כמה לגבות והאם בכלל למכור ביטוח לגורם כלשהו. את פעולת המחקר הזו עושים אנשים שעוסקים בחיתום. פעולת החיתום היא קריטית ובעלת ערך רב לחברות הביטוח, שמוכנות לשלם הרבה מאוד על תהליך איכותי.

קורסים בביטוח

לימודי חיתום איכותיים ופרקטיים אפשר למצוא במכללת אורין שפלטר, שהיא המכללה המקצועית המובילה בישראל בתחום הפיננסיים והכלכלה, אשר מציעה מסלולים ייעודיים בשילוב סטאז' בחברות המובילות והגדולות בתחום שוק ההון בארץ.

לימודי חיתום
קורס חיתום נועד להכשיר נשות ואנשי מקצוע לשני תפקידים משמעותיים בכל חברת ביטוח: חתמים ומסלקי תביעות. משרות אלה מתאפיינות בשכר נאה כבר בתחילת הדרך, בסביבת עבודה נעימה, באפשרויות קידום נרחבות ועוד סיבה טובה ללמוד על-מנת להגיע אליהן היא האופציה לעבוד במשרת אם כך שאחר הצהריים נותר פנוי. הלימודים באורין שפלטר נמשכים 15 חודשים בלבד (במתכונת של מפגש שבועי אחד), והודות לקשרים הטובים של המכללה עם חברות הביטוח הגדולות במקרים רבים מתחילים התלמידים לעבוד בתחום ולרוות נחת כבר במהלך הלימודים. בכל מקרה בסופו של קורס חיתום ויישוב תביעות בביטוח כללי אין בחינה חיצונית אלא מבחן פנימי. למרצים בקורס ניסיון רב בהוראה והצלחות מוכחות בכל הנוגע להכשרת אנשי ונשות מקצוע בתחום הביטוח, ובהתאם שיעור הבוגרים שזוכים לתעסוקה מתגמלת גבוה במיוחד.

הסילבוס של לימודי החיתום כולל את יסודות הביטוח, דיני נזיקין, סיקור סיכונים, ביטוח רכוש, ביטוחי רכב, ביטוחי דירות, ביטוחי בריאות, ביטוחים סיעודיים, ביטוחים עסקיים, ביטוחים הנדסיים, חבויות ועוד. דגש מיוחד מושם על התנסויות מעשיות לצד הלמידה התאורטית, ובפרט זוכים התלמידים והתלמידות לעבוד עם התוכנות שבהן משתמשות חברות הביטוח. כמו כן מתקיימות סימולציות שונות שמסייעות למשתתפים בקורס להתאקלם בקלות בכל מקום עבודה לאחר סיום הלימודים.

לימודי חיתום באורין שפלטר מיועדים לקהל הרחב ואין תנאי קבלה. בפרט מתאים הקורס למי שכבר עובד או עובדת בתחום הביטוח ורוצה לשדרג את המשרה מבחינת רמות השכר והעניין. למכללה ישנה חברת השמה משלה, שמתמחה בחיבורים מדויקים בין בוגרי קורס חיתום ויישוב תביעות לבין חברות הביטוח המובילות בארץ (הפניקס, מגדל, מנורה, כלל, הראל, איילון, פסגות ועוד). אופציה נוספת לתעסוקה מתגמלת אחרי לימודי חיתום היא בגופים מסחריים גדולים ובתאגידים שמפעילים מחלקת ביטוח משלהם.

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.