לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

קורס חיתום עסקים
לימודי חיתום מכשירים את המשתתפים בהם לעסוק באחת המשרות היותר מבוקשות בתחום הביטוח: חתמוּת. החתמות והחתמים הם אלה שבוחנים כל בקשה שמתקבלת בחברת הביטוח לבצע ביטוח מסוים, שוקלים את כדאיותה עבור החברה על סמך שורה ארוכה של פרמטרים וקובעים באילו תנאים תתקבל הבקשה, אם תתקבל. ביטוחים לעסקים נחשבים למורכבים במיוחד ועל כן מחייבים ידע ספציפי שאותו ניתן לקבל בקורס שמתקיים במכללת אורין שפלטר - קורס חיתום ויישוב תביעות. בוגרי ובוגרות קורס זה, שנמשך 15 חודשים במתכונת של מפגש שבועי אחד בן 4 שעות, מבוקשים לא רק על-ידי כל חברות הביטוח בארץ כולל אלה המובילות, אלא גם על-ידי גופים עסקיים גדולים שמפעילים מחלקת ביטוח פנים ארגונית.

הנושאים שנלמדים בקורס חיתום הם יסודות הביטוח, דיני נזיקין, אובדן רווחים, סקר סיכונים, ביטוח רכוש, ביטוחים הנדסיים, ביטוחים עסקיים, חבויות ועוד. עוד מרכיב משמעותי שהופך את קורס חיתום עסקים של אורין שפלטר למוביל בתחומו הוא ההתנסויות המעשיות המשמעותיות, כולל תרגולים רבים בתוכנות אשר משמשות את חברות הביטוח. בזכות הפן המעשי של הקורס מובטח לבוגרות ולבוגרים שלו כי הקליטה במקום העבודה תהיה קלה וכי תוך זמן קצר מאוד הם יוכלו להביא לידי ביטוי את מלוא יכולותיהם. בהקשר זה כדאי לציין כי באורין שפלטר פועלת חברת השמה אשר שייכת למכללה ומתמחה במציאת תעסוקה מתגמלת בתחומי הפיננסים והביטוח. לחברת ההשמה קשרים הדוקים עם כל חברות הביטוח הגדולות בישראל (הראל, הפניקס, ביטוח ישיר, פסגות, כלל, מגדל, איילון, אליהו, מנורה ועוד), ועוד תורמת לסיכוי הגבוה מאוד למצוא משרה מתאימה העובדה שבוגרי קורס חיתום של אורין שפלטר מפגינים יכולות גבוהות בכל מקום עבודה אליו הם מגיעים ומקנים למכללה מוניטין גבוה.

עוד כדאי לדעת כי אין תנאי קבלה ללימודים אלה והם מתאימים לכל אחד ולכל אחת – הצוות המיומן של המכללה מבטיח שתהא נקודת המוצא של התלמיד אשר תהא, בסופו של קורס (ומבלי להידרש לעבור מבחן חיצוני) הוא יוכל לעבוד כחתם וליהנות מכל היתרונות של משרה זו.

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.