לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

למידע עבור לימודי חיתום צרו עימנו קשר: 074-757-9813

השקעה נכונה

הבדיקה המקיפה של חברת הביטוח לגבי האדם הקונה את הפוליסה היא כמובן קריטית, כדי לראות את מצבו הבריאותי, את המניעים הכלכליים שלו, את המצב הכלכלי של המשפחה וכו'. תהליך החיתום יכול להיות ארוך במיוחד בכל תחום, אך הוא קריטי במיוחד בנושא של ביטוחים עסקיים. אנשים שמרימים עסק למעשה משקיעים את כל כספם וזמנם, וכאשר רוצים לבטח אותו, צריך להיות זהירים. תהליך החיתום הוא חשוב מבחינת החברה כדי למנוע מצב של הפסדים גדולים.

אנשי החיתום הם אנשים יסודיים עם תכונות שלא תמיד קיימות בעולם הביטוח. במכללת אורין שפלטר ניתן ללמוד הכל על עולם הביטוח, עם דגש על החיתום העסקי, שהוא מקצוע מבוקש מאוד כיום.

קורס חיתום עסקי
מטרתו של קורס חיתום היא הכשרת נשות ואנשי מקצוע איכותיים לאחד התפקידים המבוקשים ביותר בחברות הביטוח - חתמים. מהות העבודה בתפקיד זה הינה לבחון בקשות לפוליסות שונות ולקבוע באילו תנאים תתקבל הבקשה ותאושר הפוליסה. חתמים עסקיים יכולים לעבוד גם בתאגידים גדולים ובגופים עסקיים גדולים שיש להם מחלקת ביטוח משלהם, ובכל מקרה מדובר במשרות מתגמלות מאוד הן מבחינת רמת השכר, הן מבחינת סביבת העבודה, הן מבחינת האפשרויות להתקדם בקריירה והן מבחינת שעות העבודה הנוחות מאוד (כולל אפשרות למשרת אם, שמשאירה את אחר הצהריים פנוי לעיסוקים אחרים).

הדרך הבטוחה לתפקיד המתגמל היא קורס חיתום עסקי של מכללת אורין שפלטר – קורס ממוקד שנמשך 15 חודשים בלבד ובסיומם, מבלי להידרש לעבור מבחנים חיצוניים, ניתן להתחיל לעבוד כחתמים. למעשה, לנוכח הביקוש הרב לעובדים בתחום והודות למוניטין הגבוה של אורין שפלטר ולקשרי העבודה ההדוקים של המכללה עם חברות הביטוח המובילות, מוזמנים התלמידים והתלמידות לראיונות כבר במהלך הקורס כך שתוכלו ליהנות מכל היתרונות של משרת חתמים תוך זמן קצר מאוד מתחילת הלימודים.

לימודי חיתום עסקי מקנים ידע רחב היקף בכל הנושאים הקשורים לעבודתם של חתמים ובפרט יסודות הביטוח, דיני נזיקין, הערכת סיכונים, חבויות וסוגי ביטוחים שונים (עסקיים, הנדסיים, רכוש ועוד). כמו כן כולל הקורס המועבר במכללת אורין שפלטר תרגולים רבים שמאפשרים לתלמידים ולתלמידות להטמיע ביעילות את הכלים שקיבלו ולהתנסות באופן משמעותי בעבודה עם התוכנות שבהן משתמשות חברות הביטוח. אין תנאי קבלה לקורס זה ואין צורך בידע מוקדם – לצוות המכללה ובפרט למרצים בתחום החיתום ניסיון רב בהכשרת אנשי ונשות מקצוע איכותיים ומבוקשים בלי תלות בנקודת המוצא שלהם. כל תלמיד וכל תלמידה זוכים לליווי אישי במהלך קורס החיתום על-מנת שיוכלו להפיק ממנו את מלוא התועלת, וחברת ההשמה של המכללה, שכאמור נמצאת בקשרי עבודה עם כל חברות הביטוח הבולטות בישראל (מגדל, כלל, הפניקס, הראל, מנורה, איילון, ביטוח ישיר, אליהו, פסגות ועוד), משלימה את התועלת המרבית של הלימודים באמצעות סיוע במציאת המשרה המתאימה ביותר לכל אחד ואחת מהתלמידים.

 

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.