לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

קורס חיתום וסילוק תביעות
חיתום וסילוק תביעות הם שני תפקידים שמתאפיינים גם בשכר נאה ותנאי עבודה מצוינים וגם בביקוש רב לעובדים ועובדות. הדרך אל המשרה המבטיחה עוברת בקורס ממוקד שמיועד לקהל הרחב כולל מי שאין ברשותו כל ידע מוקדם או ניסיון רלוונטי. לימודי חיתום וסילוק תביעות במכללת אורין שפלטר נמשכים 15 חודשים, מוכרים על-ידי משרד הכלכלה, ובסופם אין צורך במבחן חיצוני - הבוגרות והבוגרים שעוברים מבחן פנימי מקבלים תעודת גמר ויכולים להתחיל לעבוד בתחום. למעשה, בזכות האמון המלא שרוחשות חברות הביטוח הגדולות כלפי אורין שפלטר, ישנם לא מעט מקרים שבהם מופנים התלמידים המעוניינים בכך לראיונות עבודה במגדל, מנורה, כלל וכו' כבר במהלך הקורס.

הנושאים שבהם עוסק קורס חיתום וסילוק תביעות הם ביטוחי רכוש (רכב, דירה, כללי), ביטוחי בריאות וביטוחים סיעודיים, ביטוחים עסקיים, ביטוחים הנדסיים, דיני נזיקין, הערכת סיכונים ועוד. עוד כוללים לימודי החיתום תרגולים מעשיים, בין השאר בתוכנות שאיתן עובדות חברות הביטוח המובילות, כך שהקליטה בעבודה בפועל תהיה קלה ונוחה.

המשרות אליהן מגיעים הבוגרים והבוגרות של קורס חיתום באורין שפלטר נחלקות ל-2 סוגים: חתמוּת וסילוק תביעות. חתמים אחראים על בחינת הבקשות לפוליסות השונות על סמך הסיכונים שטמונים בהן ובהתאם על קביעת התנאים בהם תתקבל כל בקשה. מסלקי תביעות – או בשמם האחר, מיישבי תביעות – מופקדים על בדיקת התביעות המוגשות לחברת הביטוח בה הם עובדים, ועל ההחלטה אילו תביעות ייענו בחיוב ומה יהיה גובה הפיצוי או השיפוי למבוטחים במקרים אלה. בשני סוגי התפקידים נדרשת אחריות רבה וכן כושר ארגון, ריכוז ויושרה, והתמורה למתאימות ולמתאימים היא שכר נראה (כולל למי שטרם צבר או צברה ניסיון), הזדמנויות קידום משמעותיות וסביבת עבודה מטופחת ומטפחת. כדאי לדעת כי ניתן לעבוד כחתמת גם במשרת אם (8:00-15:00) וכך ליהנות מאחר צהריים פנוי לחלוטין.

 

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.