לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

קורס חיתום ביטוח
חיתום הוא תחום תעסוקה משמעותי בענף הביטוח - בכל חברת ביטוח פועלת מחלקת חיתום שתפקידה הוא לבחון את הבקשות לפוליסה, להעריך את מידת הסיכון הטמונה בכל אחת מהן ובהתאם להמליץ אם להיענות לבקשה ובאילו תנאים. קורס חיתום ביטוח של מכללת אורין שפלטר הוא הדרך הבטוחה והמהירה למשרה שכזו – בזכות האופי הפרקטי של הלימודים והודות לחברת ההשמה של המכללה אשר משדכת בין התלמידים והבוגרים לבין חברות הביטוח המובילות בארץ.

הנושאים העיקריים הנלמדים בקורס החיתום, שמתנהל במתכונת של מפגש שבועי אחד לאורך 15 חודשים, הם יסודות הביטוח, דיני נזיקין, סוגים שונים של ביטוחים (בריאות, סיעוד, דירה, רכוש, רכב, עסקי ועוד), חבויות והערכת סיכונים. אין צורך בידע מוקדם, והצוות המיומן של אורין שפלטר אמון על מתן ליווי אישי לכל תלמיד ולכל תלמידה כך שיפיקו את מלוא התועלת מהקורס.

מאפיין משמעותי של הלימודים הוא השילוב המדויק בין התאורטי למעשי, כשבין השאר זוכים התלמידים לתרגל את הכלים שקיבלו על תוכנות נפוצות בעולם הביטוח. בדרך זו הקליטה במשרה רלוונטית בחברת ביטוח קלה ומהירה, ולמעשה ישנם לא מעט מקרים שבהם כבר במהלך הקורס התקבלו תלמידים למשרת חתמים בחברת ביטוח גדולה כגון מנורה, הפניקס, כלל, איילון, הראל או מגדל.

עוד כדאי לדעת כי בסופו של קורס חיתום ביטוח אין צורך לעבור מבחן חיצוני. אורין שפלטר עורכת מבחן פנימי, כשבזכות רמתה הגבוהה של המכללה בעיני חברות הביטוח בארץ גם בוגריה נתפשים כאנשי מקצוע מוכשרים ועל כן מבוקשים. לימודי חיתום מתאימים למי שכבר עובד בתחום הביטוח ורוצה לשדרג את ארגז הכלים שלו ובהתאם את המשרה (הן מבחינת עניין והן מבחינת רמת השכר), וגם למי שאין באמתחתו ניסיון או ידע ומעוניין ליצור לעצמו קריירה מתגמלת בסביבת עבודה איכותית ועתירת אפשרויות קידום.

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.