לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

למידע עבור לימודי ביטוח פנסיוני צרו עימנו קשר: 074-757-9813

מקצוע מכירתי

אנשים אשר מתחילים במסלול המקצועי שלהם במוסד אקדמי, שואפים להגיע הכי רחוק לאפשר. לכל תחום יש הרבה מאוד זרועות ואפשר להתקדם בצורה מהירה יותר אם מתמקדים בדבר אחד והופכים אותו להתמחות. המקצוע של משווק פנסיוני הוא מקצוע מעניין שכן הוא מכירתי מאוד, עם אינטרס, אבל כזה שנותן שירות גדול ללקוחות. לימודי ביטוח פנסיוני במכללת אורין שפלטר מרכיבים מסלול מרתק, אך הנושא של שיווק פנסיוני יכול להיות מה שיוציא את הסטודנט לדרך רווחית במיוחד.

במכללה מציעים מסלול נוח מאוד, פרקטי, ללא בזבוז זמן, וכזה שנותן את כל הכלים להתמודד עם אתגרים בשוק העבודה. משווק פנסיוני טוב הוא מצרך מבוקש בכל החברות הגדולות של עולם הביטוח.

משווק פנסיוני משרד האוצרהגוף המפקח על הסמכת משווקים פנסיוניים הוא משרד האוצר, באמצעות רשות שוק ההון, ביטוח וחיסכון שפועלת במשרד כיחידה עצמאית. הרשות היא זו שעורכת שתיים מ-6 הבחינות שאותן יש לעבור על-מנת לקבל רישיון משווק פנסיוני (כמו גם רישיון יועץ פנסיוני או רישיון סוכן ביטוח פנסיוני) - בחינה ביסודות הביטוח ובחינת גמר בביטוח פנסיוני, קובעת את מועדי המבחנים (לרוב פעמיים בשנה), מוודאת כי הסטאז' שמהווה חלק בלתי נפרד מהכשרת אנשי מקצוע בתחום הפנסיוני התבצע לפי הנהלים ובסופו של מסלול גם מעניקה את הרישיון המבוקש.

רשות שוק ההון, ביטוח וחיסכון במשרד האוצר היא גם הגוף המוסמך לאפשר הקלות בבחינות על בסיס לקויות למידה מאובחנות או מגבלות אחרות. בנוסף, עבור משווק פנסיוני משרד האוצר הוא הכתובת לפנות אליה אם מסיבה כזו או אחרת ברצונו להמיר רישיון משווק ברישיון יועץ פנסיוני (ההבדל בין שני סוגי העיסוקים הוא שלמשווקים הפנסיוניים יש זיקה לגוף פיננסי ספציפי ובהתאם הוא ממליץ על מוצרי הפנסיה של גוף זה, ואילו יועצים פיננסיים יכולים להמליץ על כל קרן פנסיה, ביטוח מנהלים או קופת גמל של כל הגופים הפיננסיים).

עוד כדאי לדעת ש-4 הבחינות הנוספות בדרך לרישיון משווק פיננסי - בכלכלה, בסטטיסטיקה ומימון, בחשבונאות ובניתוח ניירות ערך - הן באחריות הרשות לניירות ערך. כל שינוי שעורכים משרד האוצר והרשות לניירות ערך במבחנים השונים בא מיד לידי ביטוי במבנה הקורס הרלוונטי שמציעה מכללת אורין שפלטר לכל מי שרוצה להגיע לכל מבחן כשהוא מוכן באופן מושלם. המכללה גם מסייעת לבוגריה למצוא את המשרות המתאימות להם ביותר, וזאת באמצעות חברת השמה שמתמחה בתחום הביטוח והפיננסים ונמצאת בקשר רציף והדוק עם כל חברות הביטוח הגדולות בארץ ועם שלל בתי השקעות מובחרים.

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.