לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

משווק פנסיוני התמחות
מסלול הכשרתם של משווקים פנסיוניים מורכב מ-6 מבחנים (חלקם של משרד האוצר וחלקם של הרשות לניירות ערך) ומתקופת התמחות בת 6 חודשים. את הסטאז' ניתן להתחיל כבר לאחר מעבר 4 בחינות היסוד - כלכלה, מימון וסטטיסטיקה, חשבונאות ויסודות הביטוח - ובכך לקצר את פרק הזמן עד לתחילת העבודה בפועל ל-18-24 חודשים בלבד.

את ההתמחות יש לעבור אצל איש מקצוע אשר רשום כמאמן בתחום הפנסיוני אצל הממונה על שוק ההון, הביטוח והחיסכון (שבמשרד האוצר), ובהיקף של לפחות 30 שעות שבועיות. תנאי נוסף הוא שהמאמן לא ידריך במקביל יותר מ-3 מתמחים. בתום פרק הזמן הנדרש, כאמור חצי שנה, ימלא המאמן טופס מיוחד שנקרא "תצהיר מאמן לגמר התמחות". בטופס זה, שנחתם בפני עורך דין, מפרט המאמן את חוות דעתו אודות המתמחה מבחינת ידיעותיו המקצועיות ופעילותו במהלך הסטאז'. כמו כן מצוין מספר הימים בהם נעדר המתמחה מהעבודה.

חשוב לציין כי עבור כל משווק פנסיוני התמחות היא לא רק חובה אלא חלק מהותי מתהליך ההכשרה שכדאי לנצלו לטובת רכישת ידע, יכולות והתנסויות מעשיות בתחום המרתק של המוצרים הפנסיוניים. סטאז' איכותי הוא קרש קפיצה יעיל לקריירה מתגמלת מכל הבחינות ובפרט קידום מהיר ושכר חודשי גבוה.

במכללת אורין שפלטר מתקיימים קורסים אשר מכינים את התלמידים באופן אפקטיבי לבחינות השונות בדרך לרישיון משווק פנסיוני. אחוזי ההצלחה של תלמידי אורין שפלטר גבוהים במיוחד, הודות לליווי האישי הצמוד לו זוכה כל תלמיד, לניסיון הרב בהוראה של צוות המרצים ולהתעדכנות המתמדת של התכנים בהתאם לשינויים שעורכים משרד האוצר והרשות לניירות ערך במבחנים. כמו כן מוצעים קורסים אינטרנטיים שמתאימים במיוחד לבעלי ידע קודם בתחום ולמי שמעדיף ללמוד מהבית.

דרך נוספת שבה מקדמים הלימודים באורין שפלטר את התלמידים לעבר השלמת כל הדרישות והתחלת עבודה כמשווקים פנסיוניים היא חברת ההשמה של המכללה. החברה מתמחה בהשמה בעולם הביטוח והפיננסים, מקיימת קשרי עבודה עם כל חברות הביטוח הגדולות ועם בתי השקעות נחשבים ונחשקים, ומסייעת לכל הבוגרים למצוא משרה אופטימלית עבורם.

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.