לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

למידע עבור לימודי ביטוחים צרו עימנו קשר: 074-757-9813

לשמור על הפנסיה

הביקוש לעובדים בתחומי הביטוח הפנסיוני הוא גדול מאוד. החברות הגדולות מחפשות אחר רפרנטים, עובדי מכירות, מומחי חיתום ומוקדנים אשר יעזרו לפתח את האופרציה. המשכורות בתחום הן מאוד גדולות, לבטח אם מצליחים לקדם את החברה ולמכור את מוצריה. התפקיד של משווק פנסיוני הוא מבוקש מאוד, מפני שהוא מנסה למכור פוליסות אשר יטיבו עם החברה ויגדילו את הרווחים שלה. המקצוע הוא מורכב מאוד, ולכן חשוב לקבל את ההכשרה הנכונה.

סוכן ביטוח פנסיוני

במכללת אורין שפלטר, שהיא המכללה המובילה בישראל בתחום הכלכלה, מציעים מסלול לימודים נוח ללימודים ביטוחים פנסיוניים, אשר מסתיים עם מקצוע איכותי ביד, איתו אפשר לצאת לשוק העבודה וליהנות מיתרון גדול.

משווק פנסיוני דרושים
מציאת משרה שמספקת שכר גבוה, עניין יומיומי, סביבת עבודה איכותית ואפשרויות קידום רבות יכולה להיות משימה לא פשוטה - אלא אם כן אתם משווקים פנסיוניים. בפני משווקים פנסיוניים חדורי מוטיבציה פתוח מגוון רחב של הזדמנויות, וכבר בתחילת הדרך ניתן להגיע למשכורת נאה.

שירותיו של משווק פנסיוני דרושים בבתי השקעות, סוכנויות ביטוח וחברות ביטוח, ואופציה נוספת היא עבודה כעצמאי. מהות העיסוק היא שיווק קרנות פנסיה, קופות גמל וביטוחי מנהלים של הגוף שבו עובדים, תוך התאמת המוצרים הפנסיוניים למאפיינים הספציפיים של כל לקוח אשר מבקש לבנות לעצמו תכנית אופטימלית לחיים שאחרי הפרישה מעבודה.

העלייה המתמשכת בתוחלת החיים הופכת את מוצרי הפנסיה למבוקשים יותר ויותר. כמו כן גדלה המודעות לחשיבות התכנון המיטבי של גיל הפרישה מהעבודה, על כל היבטיו השונים, ומגמות אלה תורמות להתרחבות הביקוש לאנשי מקצוע מוכשרים בתחום השיווק הפנסיוני.

על-מנת לעסוק במקצוע מתגמל זה – רמת השכר החודשי ההתחלתי היא 8,000 ש"ח לפני בונוסים ועמלות שעשויות להיות משמעותיות מאוד, ומשווקים פנסיוניים מנוסים זוכים למשכורות של 18,000 ש"ח בחודש – נדרש רישיון אותו מנפיק משרד האוצר, וזאת לאחר מעבר 6 מבחנים וסטאז' של חצי שנה (בהיקף של שעות שבועיות). כדאי לדעת שבנוסף לעובדה ששירותיו של משווק פנסיוני דרושים על-ידי גופים רבים, בפני כל מי שעובר את המסלול המוביל לרישיון משווק פנסיוני פתוחה אפשרות נוספת, והיא קבלת רישיון יועץ השקעות, משווק השקעות או מנהל תיקי השקעות תוך פרק זמן קצר במיוחד ועל סמך מעבר שתי בחינות בלבד.

במכללת אורין שפלטר מוצעים קורסים מקצועיים אשר מספקים הכנה אופטימלית לכל המבחנים בדרך לרישיון משווק פנסיוני. למכללה גם חברת השמה משלה, אשר מקיימת קשרים הדוקים עם בתי השקעות מובילים ועם כל חברות הביטוח הגדולות בארץ, ומסייעת לכל בוגר ובוגרת להגיע למשרה המתאימה להם ביותר.

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.