לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

למידע עבור לימודים בתחום שוק ההון צרו עימנו קשר: 074-757-9813

המציאות היא שהמשכורות בישראל הן לא גבוהות במיוחד ביחס ליוקר המחייה, ולכן אנשים חייבים להשקיע ולהיות אמיצים כדי להכניס עוד כסף הביתה. יש הרבה דרכים לעשות עוד כסף, אך הדרך הכי חכמה היא כמובן להשקיע בשוק ההון, אך לעשות זאת בצורה נכונה, באמצעות בית השקעות. בית השקעות איכותי יעזור לאנשים פרטיים להשקיע את הכסף בצורה נכונה, תוך כדי העלאת פוטנציאל הרווח והורדת הסיכון להפסדים.

יש כמה בתי השקעות שמבצעים ניהול תיקי השקעות קטנים ואליהם כדאי ללכת, מפני שאלו הם המקומות בהם נמצאים אנשים שקיבלו את ההכשרה הנכונה. מדובר במקצוע מבוקש ורווחי, ולכן, חשוב ללמוד במקום כמו אורין שפלטר, עם מסלול נוח ופרקטי, שכולל התמחות בחברות הגדולות הללו.

ניהול תיקי השקעות קטניםניהול תיקי השקעות הוא עיסוק מרתק שמחייב אחריות מרבית, יושרה ללא פשרות וכמובן ידע מקצועי מקיף שמתעדכן כל העת. גם ניהול תיקי השקעות קטנים נשען על יכולות גבוהות וכשהוא מבוצע כהלכה התמורה גדולה, ואפילו מאוד.

חשוב להדגיש כי החוק מחייב קבלת רישיון מתאים על-מנת לנהל תיקי השקעות, פרט לשני מקרים ספציפיים: מי שמנהל תיקים עבור לא יותר מ-5 לקוחות במהלך אותה שנה קלנדרית פטור מחובת רישיון, וכך גם מי שמנהל תיקי השקעות עבור בני משפחה (אלה המפורטים בחוק: צאצאים, בן / בת זוג וצאצאיהם, אחים, הורים, סבים וסבתות וכן בני ובנות זוג של כל הנ"ל). בכל שאר המקרים חל איסור מוחלט לעסוק בניהול תיקים בלי הרישיון, גם אם מדובר בתיקי השקעות קטנים. בהתאם מובן כי על-מנת להפוך למנהלי תיקים מקצועיים שממצים את יכולותיהם ומתוגמלים בהתאם, יש לעבור את בחינות ההסמכה של הרשות לניירות ערך (סך הכל 6 בחינות) וכן התמחות בת 9 חודשים. לאחר מכן ניתן לעסוק כחוק בניהול תיקי השקעות קטנים וגדולים כאחד. בהקשר זה כדאי לציין כי בבתי ההשקעות גודל התיק המינימלי במרבית המקרים הוא בין 100,000 ש"ח ל-250,000 ₪ - וגם מנהל התיקים רואה ברכה בעמלו וזוכה לשכר נאה: רמת השכר ההתחלתית בתחום היא כ-10,000 ₪ לחודש, ובהמשך הדרך ניתן להגיע גם למשכורות של 20,000-25,000 ש"ח ואפילו 35,000 ש"ח למנהל מחלקה בבית השקעות. עוד אופציה היא עבודה כעצמאי, כשבדרך זו כישרון, יכולות מקצועיות, נחישות וחריצות זוכים לגמול כספי (ולא רק) גבוה במיוחד.

מכללת אורין שפלטר מציעה קורסים שמכינים את התלמידים לבחינות ההסמכה באופן אופטימלי שמבטיח אחוזי הצלחה גבוהים. בנוסף מפעילה המכללה חברת השמה שמתמקדת בהשמה בתחום ההשקעות ונמצאת בקשר רציף עם מגוון רחב של בתי השקעות בארץ.

 

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.