לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

ניהול תיקי השקעות הרשות לניירות ערך
ניהול תיקי השקעות הוא עיסוק שמבטיח עניין רב, אתגר מקצועי מעצים, סביבת עבודה איכותית ושכר גבוה - 10,000 ש"ח לחודש בשלב התחלתי, ופוטנציאל להכנסות חודשיות של 25,000-35,000 ש"ח בהמשך הדרך למי שיגיע לתפקידים בכירים בבתי ההשקעות או יקים עסק עצמאי בתחום. כדי לנהל תיקים נדרש רישיון מתאים, ועל-מנת לקבל רישיון ניהול תיקי השקעות הרשות לניירות ערך היא הגוף שאליו יש להגיש את הבקשה. הרשות היא זו שגם עורכת את בחינות ההסמכה למקצוע, ובמכללת אורין שפלטר מתקיימים קורסים אשר מותאמים אליהן ואל כל השינויים שמבצעת הרשות לניירות ערך במבחנים מעת לעת.

על-מנת להבטיח לכל התלמידים סיכוי מקסימלי להצלחה בכל הבחינות מושם באורין שפלטר דגש רב על איכות ההוראה - הקורסים מועברים על-ידי אנשי מקצוע בעלי ניסיון עשיר בהוראה, משובים מפורטים מצד התלמידים מאפשרים להשביח את צוות ההוראה, שנבחן בין השאר על-פי אחוזי המעבר בבחינות של הרשות לניירות ערך, וכמו כן נבדקים בקפידה תרגולים שמגישים התלמידים כדי לאתר קשיים נקודתיים ולספק לכל תלמיד ותלמידה מענה מהיר ואפקטיבי לכל קושי.

עוד כדאי לדעת כי הצלחה ב-6 הבחינות המובילות לרישיון ניהול תיקי השקעות מאפשרת קבלת רישיון נוסף של הרשות לניירות ערך, רישיון לעסוק בייעוץ ושיווק פנסיוני, וזאת לאחר מעבר עוד 2 בחינות בלבד ובמסלול מקוצר במיוחד - כך שלכל בוגרי מסלול ניהול תיקי השקעות מובטח מבחר רחב של אפשרויות תעסוקה מתגמלות. אורין שפלטר מפעילה חברת השמה משלה, בהובלת אשת מקצוע מיומנת בהשמה במקצועות הפיננסיים השונים, וגם בדרך זו תורמת המכללה לקיצור פרק הזמן שבין תחילת הלימודים לבין עבודה בתחום. במרבית המקרים ניתן להתחיל להתפרנס מניהול תיקים תוך כשנתיים, ואם באפשרותכם להתמסר ללימודים, תוכלו לעמוד בכל הדרישות של הרשות לניירות ערך ולמצוא את עצמכם בבית השקעות מוביל אפילו תוך שנה וחצי.

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.