לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

ניהול תיקי השקעות שכר
שכר התחלתי שנע סביב ה-10,000 ₪ בחודש. אופק תעסוקתי נרחב, כולל תפקידים בכירים שמתוגמלים במשכורות חודשיות של 30,000-35,000 ש"ח. אפשרות ריאלית לעבוד כעצמאיים, ולהרוויח מדי חודש עשרות אלפי שקלים – לא בכדי מושך אליו מסלול ניהול תיקי השקעות צעירים מוכשרים וצעירות ששואפות למצות את היכולות שלהן ולרכוש מקצוע שמסב נחת רבה, מבחינת התגמול הכספי וגם בהיבטים אחרים.

על-מנת לנהל תיקי השקעות, בין אם באופן עצמאי ובין אם במסגרת אחד מבתי ההשקעות הפועלים בישראל, נדרש רישיון שאותו מנפיקה הרשות לניירות ערך. במכללת אורין שפלטר מוצעים 6 קורסים שמהווים הכנה אופטימלית לכל 6 הבחינות שיש לעבור בדרך לרישיון המבוקש: כלכלה, מימון וסטטיסטיקה, חשבונאות, דיני ניירות ערך ואתיקה, ניתוח ניירות ערך (בחינה שנקראת גם מקצועית א') וניהול תיקים (מקצועית ב').

המרצים בכל הקורסים הם אנשי מקצוע בעלי ניסיון רב בהוראה ובהכנה למבחני הרשות לניירות ערך. ביחד עם שיטות הלימוד המתקדמות והליווי האישי לכל תלמיד ותלמידה, התוצאה היא אחוזי מעבר גבוהים במיוחד ואפשרות לעלות על המסלול היוקרתי של ניהול תיקי לקוחות תוך כשנתיים, ואם תרצו בכך אף מהר יותר (יצוין כי נדרש גם סטאז' בן 9 חודשים, אותו ניתן להתחיל לבצע לאחר מעבר 4 הבחינות הראשונות).

הביקוש למנהלי תיקי השקעות מוכשרים הינו גבוה, ועל-פי כל ההערכות צפוי להמשיך ולהתרחב לנוכח הצמיחה הכלכלית שחווה ישראל. מכללת אורין שפלטר מסייעת לבוגרים ולבוגרות למצוא משרה שהולמת את כישוריהם, וזאת באמצעות חברת השמה של המכללה. חברה זו מנוהלת על-ידי אשת מקצוע שמתמחה בהשמה בעולם הפיננסי. מאחר שבתחום של ניהול תיקי השקעות שכר גבוה כבר בתחילת הדרך הוא סטנדרט, כבר בעוד שנתיים, ואף פחות, תיהנו מהכנסות כספיות נאות מאוד, ובנוסף תוכלו להתקדם במהירות, גם מבחינת האחריות וגם מבחינת השורה התחתונה בתלוש המשכורת.

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.