לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

למידע עבור לימודים בתחום השיווק הפנסיוני צרו עימנו קשר: 074-757-9813

המכירה של פוליסת ביטוח למשכנתא היא חשובה מאוד לעתיד של כל אחד מאיתנו. למרות שההפרשות החודשיות הן בגדר חובה, יש הרבה מאוד מסלולים שאפשר לבחור, וכאשר עובדים עם אנשי מקצוע, רואים כי אפשר לחסוך הרבה מאוד כסף לאורך השנים אם מנצלים את הכוח הצרכני ובוחרים את המסלול הנכון. הנושא של שיווק פנסיוני משחק כאן תפקיד מרכזי, מכיוון שהמשווקים יכולים לייעץ לגבי בחירת הפנסיה הנכונה, אם כי הם משווקים את הפנסיות של המקום בו הם עובדים.

קורסים בביטוח

התפקיד שלהם מאוד מורכב, אך מבוקש ורווחי, וכדי להיכנס אליו, צריך ללמוד במכללה כמו אורין שפלטר, שמסייעת לסטודנטים שלה להיכנס למקומות הכי נחשקים בארץ ולתפקידים איכותיים.

שיווק פנסיוני משכורותשיווק פנסיוני הוא תחום שמציע לעובדים בו תנאים טובים במיוחד. בפרט מתאפיינות משרות בתחום זה ברמת שכר גבוהה - חסרי הניסיון משתכרים כ-8,000 ש"ח בחודש, ואילו עבור מומחי שיווק פנסיוני משכורות בסיס של 18,000 ש"ח הן הנורמה המקובלת. בכל מקרה זוכים המשווקים הפנסיוניים גם לעמלות על מכירת מוצרים פנסיוניים ולבונוסים על הישגים, כך שהשורה התחתונה בתלוש המשכורת מרשימה במיוחד ומבטיחה חיים נוחים מאוד.

לצד השכר הגבוה מספקים בתי ההשקעות גם תמיכה מקצועית מקיפה, סביבת עבודה מושקעת, הזדמנויות לקידום ויציבות רבה. בהקשר זה כדאי לקחת בחשבון את הצפי לעלייה משמעותית בתוחלת החיים של המין האנושי ואת החקיקה העדכנית בנושא הפנסיה – כך שהביקוש למשווקים פנסיוניים גדל בהווה וימשיך לצמוח גם בעתיד. למעשה, אפשרויות התעסוקה של בעלי רישיון שיווק פנסיוני רחבות אף יותר: ראשית, ניתן להמיר רישיון זה ברישיון יועץ פנסיוני או ברישיון סוכן ביטוח פנסיוני ולצאת לקריירה עצמאית, ושנית, ניתן לקבל גם רישיון יועץ השקעות, משווק השקעות או מנהל תיקי השקעות תוך פרק זמן קצר ולאחר מעבר 2 בחינות בלבד (וסטאז').

המסלול המוביל לרישיון משווק פנסיוני כולל 6 מבחנים וסטאז' של חצי שנה. על-מנת להבטיח סיכוי מקסימלי לעבור את כל המבחנים בפרק זמן קצר במיוחד מציעה מכללת אורין שפלטר קורסים במקצועות כלכלה, סטטיסטיקה ומימון, חשבונאות, יסודות הביטוח, ניתוח ניירות ערך וגמר פנסיוני. הקורסים מותאמים לכל השינויים האחרונים בבחינות (שעורכים משרד האוצר והרשות לניירות ערך) ומועברים על-ידי מרצים שמתמחים בהכנה למבחנים אלה. בנוסף ישנו אתר ייעודי אליו מעלים התלמידים תרגולים שוטפים לאורך הקורסים, כך שצוות המכללה המנוסה יוכל לאתר מבעוד מועד כל קושי או נקודת תורפה אצל כל תלמיד ותלמידה, ולסייע לכולם להגיע מוכנים לחלוטין למבחנים.

עוד סיבה טובה לבחור באורין שפלטר היא חברת ההשמה של המכללה – החברה משתפת פעולה עם בתי ההשקעות המובילים והגדולים בישראל, ובאמצעותה יכולים בוגרי המסלול למצוא עבודה בקלות וביעילות ולהגיע למשכורות חודשיות מרשימות.

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.