לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

למידע עבור לימודים בתחום השיווק הפנסיוני צרו עימנו קשר: 074-757-9813

עבודת השיווק היא עבודה שכוללת הרבה מאוד אלמנטים ולכן מעטים מצליחים להיות טובים בה. צריך להיות עקשן, יצירתי ומכירתי ובסופו של דבר, גם אחד שעומד בלחץ, מפני שעם השיווק צריך גם להביא תוצאות. זה נכון במיוחד אצל המשווקים הפנסיוניים, להם יש עבודה מורכבת פי כמה, כי הם צריכים למכור משהו חשוב מאוד, אבל כזה שאת התוצאות שלו רואים רק בעתיד הרחוק. עבודה בשיווק פנסיוני היא רווחית מאוד, אך צריך לקבל את ההכשרה אליה במקום הנכון.

לימודי שוק ההון

מכללת אורין שפלטר מציעה מסלולי לימוד בנושא פנסיה, כולל קורסים ייעודיים בתחום השיווק הפנסיוני המרתק. המשווקים עובדים בחברות הכי גדולות במשק, ויכולים להכניס משכורות עתק אם הם עושים את עבודתם היטב.

עבודה בשיווק פנסיונישיווק פנסיוני הוא תחום שמספק תעסוקה מתגמלת במיוחד. ראשית, השכר: משווקים מתחילים משתכרים כ-8,000 ש"ח בחודש לפני בונוסים ועמלות, ואנשי מקצוע מנוסים שעוסקים בשיווק מוצרי פנסיה (קרנות, קופות גמל וביטוחי מנהלים) יכולים להגיע לשכר בסיס של 18,000 ש"ח (וגם להם כמובן משולמים בנוסף בונוסים ועמלות). כמו כן עובדים המשווקים הפנסיוניים בבתי השקעות, שמספקים סביבת עבודה תומכת ומוצלחת, ועוד סיבה טובה לזכות ברישיון משווק פנסיוני ולעבוד בתחום היא שככל שעולה תוחלת החיים שלנו כך גדל גם הביקוש לאנשי מקצוע בתחום החיסכון הפנסיוני – משווקים, יועצים פנסיוניים וסוכני ביטוח פנסיוניים.

כאמור משווק פנסיוני מועסק בבית השקעות, ובהתאם הוא ממליץ על מוצרים פיננסיים שמטרתם הבטחת הכנסה שוטפת לאחר גיל הפרישה מהעבודה של אותו בית השקעות. ליועץ פנסיוני, לעומת זאת, אין זיקה לבית השקעות ספציפי ובהתאם הוא עשוי להציע ללקוחותיו מגוון רחב של אפשרויות לבניית תיק חיסכון פנסיוני בדיוק לפי הצרכים וההעדפות שלהם. סוכן ביטוח פנסיוני עשוי להציע גם מוצרים נוספים כגון ביטוח חיים, ביטוח בריאות, ביטוח סיעודי ועוד.

עוד כדאי לדעת כי בעלי רישיון משווק פנסיוני רשאים להגיש בקשה להמירו ברישיון יועץ פנסיוני או ברישיון סוכן ביטוח פנסיוני, כך שבנוסף לאפשרויות הרבות של עבודה בשיווק פנסיוני, יכולים אנשי המקצוע בתחום זה להפוך לעצמאים ולבנות לעצמם תיק לקוחות שיניב רווחים גבוהים. המסלול המוביל אל רישיון משווק פנסיוני, רישיון יועץ פנסיוני ורישיון סוכן ביטוח פנסיוני כולל מעבר 6 מבחנים של משרד האוצר והרשות לניירות ערך - בכלכלה, בחשבונאות, במימון וסטטיסטיקה, ביסודות הביטוח, בניתוח ניירות ערך והמבחן האחרון נקרא בחינת גמר בביטוח פנסיוני. במכללת אורין שפלטר מתקיימים קורסים מושקעים שמכינים את התלמידים לקראת 6 המבחנים הנ"ל ומעניקים להם סיכוי גבוה במיוחד לצלוח אותם בפרק הזמן הקצר ביותר האפשרי. בנוסף פועלת במסגרת המכללה חברת השמה שמסייעת לבוגרים למצוא עבודה בשיווק פנסיוני וליהנות מכל היתרונות של העיסוק בתחום זה.

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.