לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

למידע עבור לימודים בתחום השיווק הפנסיוני צרו עימנו קשר: 074-757-9813

המשוואה הפשוטה בתחום התעסוקה היא שככל שהתפקיד קשה יותר, ועושים אותו בצורה טובה יותר, כך השכר עולה. זה נכון במיוחד בנושא של שיווק פנסיוני. שיווק פנסיוני הוא מיוחד מכיוון שהמכירה היא למעשה של מוצר שאמור לייצר הגנה לאורך שנים, ואת התמורה המיידית שלו קשה לראות. לכן, חברות הביטוח מעריכות מאוד את המשווקים שלהם, וכאשר בוחנים את הנושא של שיווק פנסיוני משכורת היא מאוד רלוונטית ויכולה להגיע לסכומים גבוהים מאוד.

קורסים בביטוח

את התחום אפשר ללמוד בארץ בצורה טובה במכללת אורין שפלטר, שמציעה מסלול פרקטי מאוד, עם אנשי מקצוע מהמעלה הראשונה, ואף שולחת לסטאז'ים איכותיים שנגמרים עם הכנה אידיאלית למבחני הלשכה של הרשות לניירות ערך.

שיווק פנסיוני משכורתתחום השיווק הפנסיוני מתאפיין ברמת שכר מכובדת ומתגמלת, כבר בתחילת הדרך: משווקים פנסיוניים חסרי ניסיון משתכרים כ-8,000 ש"ח בחודש, לפני בונוסים ועמלות, ועבור מומחי שיווק פנסיוני משכורת חודשית בסיסית של 18,000 ש"ח היא הנורמה המקובלת, כשגם עליה יש להוסיף עמלות ובונוסים. סיבה טובה נוספת ליצור קריירה בתחום זה היא שגם בעתיד, על-פי כל התחזיות, צפויה רמת השכר להיות גבוהה - וזאת לנוכח העלייה המתמשכת בתוחלת החיים והמודעות ההולכת וגוברת לחשיבות התכנון המושכל של פרק הזמן שלאחר היציאה משוק העבודה.

על-מנת לעסוק בשיווק פנסיוני נדרש רישיון מתאים - רישיון משווק פנסיוני. רישיונות דומים בתחומים משיקים הם רישיון יועץ פנסיוני ורישיון סוכן ביטוח פנסיוני, והדרך אל 3 הרישיונות הנ"ל כוללת מעבר 6 מבחנים שעורכות הרשות לניירות ערך ורשות ההון, ביטוח וחיסכון במשרד האוצר: 4 המבחנים הראשונים הם בכלכלה, בחשבונאות, בסטטיסטיקה ומימון וביסודות הביטוח, ואחרי שעוברים אותם ניתן להתחיל סטאז' ובמקביל ללמוד למבחן שנקרא מקצועית א' (ושעוסק בניתוח ניירות ערך) ולקראת בחינת הגמר בביטוח פנסיוני. עוד כדאי לדעת כי בעלי רישיון משווק פנסיוני יכולים להגיש בקשה להמירו ברישיון יועץ פנסיוני או ברישיון סוכן ביטוח פנסיוני (ולהפך), כך שהלימודים במסלול זה מבטיחים מנעד רחב במיוחד של אפשרויות תעסוקה, הן בטווח הקרוב (תוך 18-24 חודשים) והן בעתיד הרחוק.

במכללת אורין שפלטר מתקיימים קורסים להכנה לקראת כל 6 הבחינות הנ"ל. תלמידי המכללה זוכים לליווי אישי שמאפשר להם להביא לידי ביטוי את מלוא יכולותיהם בכל מבחן, ועוד כדאי לדעת שאת כל הקורסים מעבירים מרצים מנוסים במיוחד בהכנה לבחינות הרשות לניירות ערך ומשרד האוצר. בנוסף מפעילה מכללת אורין שפלטר חברת השמה שמקיימת קשרי עבודה הדוקים עם מיטב בתי ההשקעות בארץ, ומאפשרת לכל בוגר ולכל בוגרת של המכללה להגיע למשרה מתאימה עבורם ולמשכורת גבוהה, כאמור כבר בתחילת הדרך.

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.