לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

למידע עבור לימודים בתחום השיווק הפנסיוני צרו עימנו קשר: 074-757-9813

יכולות מכירתיות נחשבות לתכונה נחשקת מאוד עבור הרבה חברות. לא פשוט למכור מוצר, ולבטח מוצר שהוא אינו מיידי או בעל תמורה עכשווית כמו ביטוח. כל אחד מאיתנו צריך ביטוח, אך מרבית האנשים לא יקנו ביטוח שהוא אינו חובה, אלא אם כן יסבירו להם בדיוק למה הם צריכים אותו. כאן נכנסים לעניינים המשווקים הפנסיוניים, שעובדים בחברות הגדולות ועוזרים למכור פוליסות ייעודיות ללקוחות. בכל חברות הביטוח הגדולות, בתחום שיווק פנסיוני דרושים הרבה מאוד אנשים, הן צעירים והן מנוסים יותר.

מרצה לביטוח

במכללת אורין שפלטר, שמלמדת את רזי הביטוח בצורה פרקטית ונכונה, עוזרים לאנשים צעירים להבין את העבודה של השיווק הפנסיוני ואף להתנסות ולעבוד בחברות הגדולות, על מנת לצבור ניסיון ולהשתפר.

שיווק פנסיוני דרושיםתחום השיווק הפנסיוני מתאפיין בביקוש רב לעובדים, והצפי הוא ששירותיהם של משווקים פנסיונים איכותיים יהפכו למבוקשים יותר ויותר, ככל שתוחלת החיים שלנו עולה ואיתה גם המודעות לחשיבות התכנון המושכל של גיל הפרישה מהעבודה. על-מנת לעבוד כמשווק פנסיוני נדרש רישיון מתאים - רישיון אשר ניתן על-ידי רשות ההון, ביטוח וחיסכון שבמשרד האוצר למי שעברו 6 מבחנים והשלימו סטאז' בן 6 חודשים.

מאחר שבתחום של שיווק פנסיוני דרושים עובדים רבים, זוכים אלה שקיבלו את הרישיון הנ"ל לתנאים מעולים ובפרט שכר גבוה: כבר בתחילת הדרך עומד שכר הבסיס על כ-8,000 ש"ח לחודש, ובנוסף אליו זוכים אנשי המקצוע המוכשרים גם לבונוסים ועמלות בלתי מבוטלות, ועם צבירת הניסיון וההתקדמות בתחום מטפסת גם המשכורת, כך שהבסיס שלה עשוי להגיע גם לסכום של 18,000 ש"ח. העבודה מתבצעת בבתי השקעות, ומהותה היא שיווק מוצרים פיננסיים שמטרתם הבטחת הכנסה נאה גם לאחר ההגעה לגיל הפרישה מהעבודה. כל משווק פנסיוני ממליץ על המוצרים הספציפיים של בית ההשקעות בו הוא עובד, ומבחינה זאת הוא נבדל מיועצים פנסיוניים שמסייעים בבניית תיקים פנסיונים מותאמים ספציפית לכל לקוח ולקוח ועשויים להמליץ על מגוון רחב של קרנות פנסיה, קופות גמל וביטוחי מנהלים ולאו דווקא של בית השקעות ספציפי.

על-מנת לצלוח את 6 המבחנים בדרך לרישיון משווק פנסיוני מומלץ ללמוד במכללת אורין שפלטר, בקורסים שתוכננו במיוחד כדי להבטיח אחוזי מעבר גבוהים במיוחד במבחנים, ומועברים בהתאם על-ידי מרצים בעלי ניסיון רב בהוראה. להצלחה המרשימה של תלמידי המכללה בבחינות שעורכות הרשות לניירות ערך ורשות ההון, ביטוח וחיסכון תורם גם המעקב הצמוד אחרי כל תלמיד ותלמיד, בין השאר ע"י בדיקת תרגולים שמועלים לאתר ייעודי ומתן תשומת לב ספציפית לנושאים שבהם מתקשה התלמיד.

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.