לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

שיווק פנסיוני לימודים
חיפוש קריירה מתגמלת מחייב תשומת לב מלאה הן למצב הנוכחי בשוק התעסוקה והן לעתיד. מבחינה זו, שיווק פנסיוני הוא תחום כדאי במיוחד - על-פי כל המומחים והתחזיות, מספרם של בני ובנות הגיל השלישי ימשיך לגדול במידה ניכרת, ואיתו גם הביקוש למוצרים פנסיוניים דוגמת קופות גמל, ביטוחי מנהלים וקרנות פנסיה. בהתאם, כבר כיום נהנים אנשי המקצוע שמשווקים מוצרים אלה, כלומר משווקים פנסיוניים, מאפשרויות תעסוקה נרחבות בכל בתי ההשקעות המובילים בארץ, ובעתיד הם יהפכו למבוקשים אף יותר.

על-מנת לעסוק בשיווק פנסיוני יש לעבור 6 בחינות, חלקן של הרשות לניירות ערך וחלקן של משרד האוצר (וליתר דיוק רשות ההון, ביטוח וחיסכון המשויכת למשרד זה). הבחינות הן בכלכלה, במימון וסטטיסטיקה, בחשבונאות, ביסודות הביטוח, בניתוח ניירות ערך והמבחן האחרון נקרא בחינת גמר בביטוח פנסיוני.

לימודים במכללת אורין שפלטר הם הדרך הטובה ביותר להגיע לרישיון משווק פנסיוני בפרק הזמן הקצר ביותר האפשרי, וזאת לנוכח אחוזי המעבר הגבוהים במיוחד של תלמידי המכללה בכל הבחינות הנ"ל. סיבה אחת לכך היא הניסיון הרב של המרצים, שמתמחים בהכנה למבחני הרשות לניירות ערך ומשרד האוצר ונבדקים באופן שוטף בין השאר על סמך הצלחת תלמידיהם. סיבה נוספת היא תשומת הלב האישית המוענקת לכל תלמיד ותלמידה במכללה - לשם כך הוקם אתר ייעודי שבו מגישים התלמידים תרגילים, אשר נבדקים ביסודיות כך שכל קושי או נושא שאינו מובן לחלוטין מאותרים מיד וניתן להם מענה יעיל. כמו כן כדאי לדעת שהקורסים השונים באורין שפלטר מתעדכנים באופן שוטף בהתאם לשינויים שעורכות הרשות לניירות ערך ורשות ההון, ביטוח וחיסכון בבחינות השונות, כך שהתלמידים מגיעים למבחנים מוכנים במלוא מאת האחוזים ולא צפויות להם הפתעות לא נעימות. כל הקורסים מוצעים גם במתכונת אינטרנטית, כך שמבחינת מי שרוצה לקבל רישיון שיווק פנסיוני לימודים מהבית הם אופציה שניתן לקחת בחשבון. 6 הקורסים שמרכיבים את המסלול כוללים כ-600 שעות לימוד אקדמיות, וניתן להשלים אותם תוך שנה וחצי עד שנתיים - ולהתחיל להתפרנס בתחום רב אפשרויות זה.

 

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.