לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

משווק פנסיוני קורס
משווק פנסיוני הוא מקצוע מתגמל במיוחד, הן מבחינת השכר והן בהיבטים נוספים. על-מנת לעסוק בשיווק מוצרים פיננסיים שמטרתם הבטחת הכנסה נאותה גם לאחר גיל הפרישה מהעבודה נדרש רישיון מתאים, אותו מנפיק משרד האוצר באמצעות רשות ההון, ביטוח וחיסכון למי שעובר 6 בחינות וסטאז'. במכללת אורין שפלטר מוצעים 6 קורסים שכל אחד מהם מבטיח לתלמידים להגיע מוכנים ועם מקסימום סיכויי הצלחה לבחינות בדרך לרישיון המבוקש.

4 הקורסים הראשונים הם במקצועות כלכלה, חשבונאות, מימון וסטטיסטיקה ויסודות הביטוח. בעלי תואר ראשון בתחום פיננסי רלוונטי יכולים לקבל פטור מחלק מהבחינות, בהתאם ללימודים שכבר השלימו. לאחר מעבר 4 בחינות אלה ניתן להתחיל את הסטאז' (שנמשך חצי שנה). במקביל להתמחות משלימים את מסלול משווק פנסיוני קורס מקצועית א' (שנקרא גם ניתוח ניירות ערך) וקורס גמר פנסיוני.

בסך הכל כולל המסלול כ-600 שעות לימוד, וניתן להשלים אותו תוך שנה וחצי עד שנתיים, ובמקרים מסוימים אף מהר יותר - ובפרט אם לומדים באורין שפלטר, עם מרצים בעלי ניסיון עשיר בהכנה לכל הבחינות של משרד האוצר ושל הרשות לניירות ערך, ועם צוות שמקפיד על ליווי אישי לכל תלמיד ותלמידה וסיוע ממוקד בנושאים שבהם הם מתקשים.

לאורין שפלטר גם קורסים אינטרנטיים, שמאפשרים למידה אפקטיבית מהבית, בנוחות ובקצב האידיאלי עבורכם. עוד חשוב לדעת שאין תנאי קבלה לקורסים השונים שמרכיבים את מסלול שיווק פנסיוני – כל אחד וכל אחת יכולים ללמוד את 6 הקורסים ולעבור את הבחינות גם ללא ידע מוקדם או זיקה לתחום הביטוח והפיננסים. במידת הצורך ניתן לעבור ריענון מתמטיקה באורין שפלטר וליישר קו עם שאר הכיתה וכך ללמוד בקלות וביעילות את הסילבוס של הקורסים עצמם, בדרך להצלחה בבחינות ולרישיון משווק פנסיוני שכאמור מוביל למשרות איכותיות מאוד.

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.