לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

למידע עבור לימודי ניהול תיקי השקעות צרו עימנו קשר: 074-757-9813

להתקדם קדימה

ניהול של תיקי השקעות יכול להוביל אנשים לכל מיני מקומות. אנשים העובדים במקצוע הזה לומדים שירותיות, צריכים לפתח קשרים אישיים ובעיקר להיות מקצועיים מאוד. העבודה היא מורכבת, אך כאשר עושים אותה נכון, אפשר להתקדם בחיים בצורה משמעותית. כדי להיות טובים בעבודה הזו, צריך ללמוד במקום הנכון. במכללת אורין שפלטר פותחים את הדלתות ומאפשרים לאנשים למצוא עבודה בשוק ההון בקלות יחסית.

באורין שפלטר מנהלים מערכת יחסים שוטפת עם החברות הגדולות ביותר במשק, ושולחים מדי שנה הרבה מאוד אנשים לעבודות בתור סטאז'רים או למשרות זוטרות, על מנת להשיג ניסיון, להתפתח ולייצר יתרון על פני הרבה אנשים אחרים.

לימודי השקעות ערך
לימודי השקעות הם מסלול שמוביל לעבודה בתחום מתגמל מאוד, גם כיום וגם בעתיד. השקעה בלימודים מאפשרת להתחיל לעסוק בייעוץ השקעות, שיווק השקעות או ניהול תיקים ולזכות בפרנסה נאה תוך כשנתיים - ואם תרצו בכך, תוכלו להשלים את ההכשרה אפילו בפרק זמן קצר יותר.

על-מנת להתקבל לאחד מסוגי המשרות הנ"ל בבנק או בבית השקעות נדרש רישיון מתאים. בכדי לקבל רישיון יש לעבור 6 מבחנים שעורכת הרשות לניירות ערך וסטאז' שאורכו נקבע בהתאם לרישיון המבוקש (רישיון ייעוץ השקעות או שיווק השקעות מחייב סטאז' של 6 חודשים, ואילו הדרך לניהול תיקי לקוחות, בין אם במסגרת בית השקעות ובין אם באופן עצמאי, כוללת סטאז' בן 9 חודשים)

במכללת אורין שפלטר תלמדו קורסים שכל אחד מהם מיועד להקנות סיכוי מקסימלי למעבר מבחני הרשות לניירות ערך: כלכלה, אתיקה ודיני ניירות ערך, סטטיסטיקה ומימון, חשבונאות, ניתוח ניירות ערך וניהול תיקים (את המבחן האחרון נדרש לעבור רק מי שמבקש רישיון ניהול תיקי השקעות) . כדי שתוכלו להפיק מקסימום תועלת במסגרת מסלול זה של לימודי השקעות ערך, מוקדשת במכללה תשומת לב אישית לכל תלמידה ולכל תלמיד: מעקב צמוד אחרי המשתתפים בכל קורס ובדיקה מעמיקה של התרגילים המוגשים על-ידם מאפשרת לאתר בהקדם כל קושי, ולסייע לתלמיד/ה להתגבר עליו ביעילות בדרך להצלחה במבחן.

דרך נוספת להבטחת מקסימום ערך לתלמידי מסלול השקעות וניהול תיקים היא השבחה מתמדת של צוות ההוראה, בין השאר על בסיס משובים מפורטים מהמשתתפים בכל קורס. בפרט נבחנים היחס לתלמידים, היכולת להעביר את החומר בצורה בהירה וברורה ואחוזי ההצלחה של בוגרי הקורס בבחינות של הרשות לניירות ערך.

עוד אופציה שמוצעת על-ידי המכללה היא לימודים מהבית, על בסיס הרצאות מצולמות ותכנים נוספים שמסייעים למי שמעדיף שיטת למידה זו להגיע למבחנים מוכנים, ולהשלים את המסלול בהצלחה תוך פרק זמן קצר ככל האפשר.

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.