לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

למידע עבור לימודים בתחום שוק ההון צרו עימנו קשר: 074-757-9813

הדרך לעבודה בבורסה היא אינה פשוטה, אך גם ממש לא בלתי אפשרית. אנשים רבים מתחילים את המסע לעבודה הרווחית והמאתגרת הזו בתהייה פשוטה לגבי המסלול. כאשר אנשים שואלים את עצמם לגבי לימודי השקעות בבורסה – מה כולל המסלול? הם מבינים כי כאשר פונים למקום הנכון, הדרך למעשה נסללת מעצמה. במכללת אורין שפלטר מציעים לימודים בנושא שוק ההון, ומכניסים אנשים לעבודה בבורסאות או בחברות ההשקעות הגדולות. הלימודים כוללים סטאז' איכותי ושיעורים מפי המרצים ואנשי המקצוע הטובים ביותר בארץ.

מרצה לביטוח

לבסוף, מגיעים הסטודנטים מוכנים בצורה אבסולוטית למבחני הלשכה לניירות ערך ויכולים להיות סמוכים ובטוחים שהם קיבלו את כל האינפורמציה הרלוונטית כדי לצאת לדרך לעבודה בבורסה או במקומות דומים.

לימודי השקעות בבורסה
הבורסה לניירות ערך בתל אביב היא הלב הפועם של שוק ההון בישראל. הבורסה הוקמה בשנת 1953, נמצאת בבעלות משותפת של 26 בנקים ובתי השקעות ומאפשרת יצירת חיבורים בין גופים עסקיים שזקוקים להון לבין משקיעים שמחפשים אפיק השקעה שיניב להם תשואה נאה. הבורסה היא גם מקום עבודה נחשק ומתגמל מאוד, וכך כל שוק ההון שמציע אפשרויות תעסוקה שמתאפיינות בדינמיות רבה, אתגר מקצועי, סביבת עבודה נעימה ושכר גבוה כבר בתחילת הדרך.

הדרך הטובה ביותר להגיע לעבודה בשוק ההון היא לימודי השקעות בבורסה. מסלול ייעוץ השקעות וניהול תיקים של מכללת אורין שפלטר יהפוך אתכם ליועצי השקעות, משווקי השקעות ומנהלי תיקים מבוקשים, בין אם אתם כבר עובדים בתחום ורוצים להשתדרג ובין אם אין לכם ידע קודם בתחום - כל זאת תוך כשנתיים בלבד.

מסלול ההכשרה כולל 5 או 6 קורסים שמכינים את התלמידים לבחינות ספציפיות של הרשות לניירות ערך, הגוף שמוסמך על-ידי החוק לפקח על התחום ולהסדיר את הפעילויות השונות בו, וסטאז' בן 6 או 9 חודשים בהתאם לתעסוקה המבוקשת. לאחר מעבר 4 הבחינות הראשונות ניתן להתחיל את ההתמחות, ועם השלמתו ומעבר הבחינות האחרונות ניתן להתחיל לעבוד בבנק, בבית השקעות או כעצמאיים. לאורין שפלטר חברת השמה שמסייעת לכל התלמידים למצוא מקום מתאים לעבור בו את הסטאז' ומקום עבודה שיאפשר להם להביא לידי ביטוי את כל היכולות שצברו לאורך לימודיהם – וגם בזכות ההשמה המקצועית נחסך זמן יקר וניתן להשלים את המסלול בפרק זמן קצר יותר.

הקורסים הנלמדים הם כלכלה, מימון וסטטיסטיקה, חשבונאות, דיני ניירות ערך ואתיקה מקצועית (אלה הן 4 הבחינות הראשונות שלאחריהן ניתן להתחיל את הסטאז'), ניתוח ניירות ערך וניהול תיקים (קורס זה נכלל רק במסלול ניהול תיקי השקעות). תואר רלוונטי ממוסד אקדמי מוכר מקנה פטור מחלק מהקורסים, בהתאם לסוג התואר, ובמקרים אלה ההכשרה מהירה במיוחד.

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.