לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

לימודי השקעות
לימודיי ניהול תיקים וייעוץ השקעות
במכללת אורין שפלטר הם קרש קפיצה לשלושה סוגי תפקידים:

1. יועצ/ת השקעות - מהות משרה זו היא ייעוץ לציבור הרחב בכל הנוגע לבניית תיק השקעות אופטימלי. יועצי השקעות מועסקים בבנקים, שמהווים מעסיק איכותי ובעיקר יציב מאוד, ואמונים על מתן המלצות על מכשירים פיננסיים שונים, מניות ספציפיות, קרנות שמתאימות להעדפות כל לקוח וכו'.

2. משווק/ת השקעות - נשות ואנשי מקצוע שמועסקים בבתי השקעות, מעסיק שמעניק גם הוא סביבת עבודה טובה מאוד ותנאים מצוינים, ותפקידם הוא לשווק את המוצרים הפיננסיים הספציפיים של בית ההשקעות שבו הם עובדים.

3. מנהל/ת תיקי השקעות - תפקיד שניתן למלאו בבית השקעות או באופן עצמאי, כשהאופציה השנייה מהווה מטבע הדברים מקפצה פוטנציאלית לרווחים כספיים גבוהים במיוחד. ניהול תיקי השקעות עבור לקוחות שונים מחייב קשב מלא להעדפות של כל לקוח ולקוח (השקעות בסיכון נמוך במיוחד מול כאלה שמתאפיינות בסיכון מסוים אך גם בסיכוי לתשואה גבוהה יותר, השקעות נזילות מול אלה שמוכוונות לטווח הארוך, וכו'), יושרה מוחלטת וכמובן ידע מקצועי רחב היקף שמתעדכן כל העת.

השלב הראשון בדרך אל עבודה כיועצי ההשקעות, משווקי ההשקעות ומנהלי התיקים דומה מבחינת הלימודים: בכל מקרה ישנם 4 קורסים שכל אחד מהם מהווה הכנה אופטימלית לבחינה של הרשות לניירות ערך: כלכלה, אתיקה ודיני ניירות ערך, מימון וחשבונאות. לאחר שעוברים 4 בחינות יסוד אלה, ניתן לגשת גם אל הבחינות שמוגדרות כ"מקצועיות" - יועצי ומשווקי השקעות נדרשים לעבור בחינה בניתוח ניירות ערך (שנקראת גם מקצועית א'), ומנהלי תיקים ניגשים לבחינה זו וכן לבחינה נוספת שנקראת מקצועית ב' ועוסקת בניהול תיקים. מעבר בחינות היסוד מקנה גם את הזכות להתחיל סטאז', שנמשך 6 חודשים כשהמטרה היא רישיון יועץ או רישיון משווק השקעות, ו-9 חודשים כשהמטרה היא רישיון ניהול תיקים.

בזכות מגוון האפשרויות ועובדת היותם של המעסיקים הפוטנציאליים איכותיים מאוד, לימודי השקעות הם קרש קפיצה יעיל להשתלבות מיטבית בשוק התעסוקה. בפרט כך הדבר עבור תלמידי אורין שפלטר, שזוכים לליווי אישי ומעצים בכל אחד מהקורסים, וכן לסיוע של חברת ההשמה המקצועית שמפעילה המכללה במציאת העבודה המתאימה להם ביותר.

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.