לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

למידע עבור לימודים בתחום שוק ההון צרו עימנו קשר: 074-757-9813

הדרך להכנסה ראויה בישראל היא לא פשוטה עבור רוב המשפחות. המשכורת הממוצעת לא מספיקה לניהול משפחה ולקניית בית ויש צורך בהגדלת הכנסות בכל מיני דרכים, כולל כניסה לשוק ההון. כאשר נכנסים לשוק ההון, יש צורך לעבוד עם בית השקעות איכותי. ניהול נכון של תיקים על ידי בית השקעות יבטיח את הקטנת הסיכון לכדי מינימום והגדלת הרווחים למקסימום תחת הנסיבות ובהתאם לסכום ההשקעה. העבודה בבית השקעות היא מאתגרת ויתרה מכך, מתאימה לסוגים רבים של מגזרים.

כך למשל: לימודי ניהול תיק השקעות – עבודה אידיאלית לציבור החרדי בעקבות העובדה שמרבית העבודה נעשית בחברות גדולות, אשר מעניקות לעובדים את הזמן הראוי להתפלל ולנהל חיי משפחה. במקביל, העבודה היא מאוד מתגמלת, במיוחד אם לומדים אותה במכללה מקצועית מתאימה, דוגמת אורין שפלטר.

לימודי ניהול תיק השקעותשילוב מושכל של בני ובנות המגזר החרדי בשוק העבודה הוא אחד האתגרים החשובים של מדינת ישראל, וכדי לעשות זאת בהצלחה ובקנה מידה נרחב הוקמו לא מעט קמפוסים ייעודיים לציבור זה. גם מכללת שפלטר מפעילה קמפוס שכזה, בבני ברק, ובו ניתן בין השאר ללמוד במסלול ניהול תיקי השקעות - מסלול המוביל למבחר רחב של אפשרויות תעסוקה ובפרט ייעוץ השקעות (בבנקים), שיווק השקעות (בבתי השקעות) וניהול תיקים (בבתי ההשקעות או כעצמאיים). בזכות ריבוי האופציות, שכולן מבטיחות סביבת עבודה איכותית ותנאים הולמים, קל יותר לבני ובנות המגזר החרדי למצוא מקום עבודה נוח במיוחד ולשלב באופן מיטבי בין לימודי תורה, משפחה ותעסוקה.

יתרון משמעותי אחד של לימודי ניהול תיק השקעות עבור הציבור החרדי, מעבר לקמפוס הנפרד, הוא הגמישות הרבה מבחינת קצב הקורסים ומועדי המפגשים. בזכות גמישות זו ניתן להשלים את הלימודים כבר תוך כשנה או קצת יותר מכך, ומצד שני גם לעבור את ההכשרה בקצב מתון יותר, של כשנתיים וחצי, וכך להצליח לשלב פעילויות רבות אחרות תוך כדי לימודים.

עוד יתרון בלתי מבוטל של לימודי ניהול תיקים הוא שאין תנאי קבלה, כך שכל אחד וכל אחת יכולים להתקבל למסלול. לא רק להתקבל למסלול: על-מנת להבטיח מקסימום סיכויי הצלחה וקבלת רישיון ניהול התיקים, מציעה מכללת שפלטר לימודי רענון במתמטיקה, לחיזוק הנקודות החלשות, ובנוסף מקיימת מעקב צמוד אחרי כל התלמידים כדי לזהות את המקומות שבהם הם מתקשים ולתמוך בהם בהתאם.

עוד כדאי לדעת מסלול לימודי ניהול תיק השקעות כולל 6 קורסים, בהתאם ל-6 הבחינות שעורכת הרשות לניירות ערך בדרך להענקת רישיון ניהול תיקים: כלכלה, חשבונאות, סטטיסטיקה ומימון, דיני ניירות ערך ואתיקה, מקצועית א' (ניתוח ניירות ערך) ומקצועית ב' (ניהול תיקים). כבר לאחר מעבר 4 הבחינות הראשונות ניתן להתחיל בסטאז', כך שהדרך אל העבודה המבורכת קצרה למדי.

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.