לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

לרכוש מקצוע מבוקש ומתגמל מאוד תוך שנתיים? לימודים במכללת אורין שפלטר מעניקים לכם סיכוי גבוה במיוחד לצלוח את הבחינות של הרשות לניירות ערך ולהתחיל לעבוד בתחום מרתק עם שכר התחלתי נאה ואפשרויות קידום רבות - ניהול תיקי השקעות.

מסלול לימודי ניהול השקעות בשפלטר תוכנן במטרה להכין את התלמידות והתלמידים באופן המיטבי לבחינות ההסמכה למקצוע זה, כך שלא יתבזבז זמן יקר על המתנה למבחן חוזר. גם בחירת המרצים במכללה נעשית על סמך הפרמטר הנ"ל - את כל הקורסים בדרך למבחנים מעבירים מרצים בעלי ניסיון רב בהוראה שנבדקים באופן שוטף ועל בסיס משובים מפורטים, כך שתזכו ללמוד אצל אנשי מקצוע בעלי יכולת להעניק יחס אישי לכל תלמיד ותלמידה ושבסופו של קורס אחוזי המעבר של תלמידיהם הם הגבוהים ביותר.

דרך אפקטיבית נוספת למקסום הסיכוי לעבור את כל הבחינות בדרך לרישיון ניהול תיקי השקעות - בשלב ראשון הבחינות בכלכלה, בחשבונאות, במימון וסטטיסטיקה ובדיני ניירות ערך ואתיקה מקצועית, ובשלב שני שתי בחינות מקצועיות (ניתוח ניירות ערך וניהול תיקים) - היא הבטחת בסיס איתן. בהתאם, אם תזדקקו לכך, תוכלו לעבור בתחילת הדרך רענון מתמטיקה יעיל שהופך את הלמידה במהלך קורסי ניהול ההשקעות עצמם לקלה יותר.

המרכיב השלישי בהכנה האופטימלית לכל בחינה הוא ליווי צמוד לכל אחד ואחת מהתלמידים בקורסים השונים: לימודי ניהול השקעות כוללים הגשת תרגילים, ועל-פיהם ניתן לזהות מידית כל נקודת חולשה של כל תלמיד, וכל נושא שבו הוא מתקשה, ולחזק אותו כך שברגע האמת הוא יגלה שהכנה נכונה מובילה להצלחה בבחינה.

בזכות כל הנ"ל ניתן להשלים לימודי ניהול תיקי השקעות תוך שנתיים, וכשקצב הלימודים מאפשר גם לעבוד במקביל ואפילו ליהנות מהחיים. הגמישות מבחינת לימוד הקורסים מאפשרת גם קיצור פרק הזמן בדרך לעבודה כמנהלי תיקי השקעות, ועוד כדאי לציין כי מסלול זה מתאים הן למי שכבר עובד בתחום הפיננסי ורוצה להתקדם בזכות תעודת מנהל תיקים, והן למי שאין לו שום ידע בתחום ורוצה לרכוש מקצוע מבוקש ומתגמל בפרק זמן קצר.

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.